jopie Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 mooi he die elpee van mike oldfield... maar dan wel de eerste.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 heb hem impulsief aangekocht een jaartje terug op sacd ....wegens gebrek aan keuze toen eerlijk gezegd vind ik er werkelijk geen ballen aan de hoogste bieder mag hem hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 27 juli 2003 Author Report Share Posted 27 juli 2003 Geplaatst door John:heb hem impulsief aangekocht een jaartje terug op sacd ....wegens gebrek aan keuze toen eerlijk gezegd vind ik er werkelijk geen ballen aan de hoogste bieder mag hem hebben op plaat is ie veel mooier. ik heb ook de sacd maar geen speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 Geplaatst door jopie: ik heb ook de sacd maar geen speler. ik ook niet meer , die is er ook nog uitgeknikkerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 Geplaatst door John:heb hem impulsief aangekocht een jaartje terug op sacd ....wegens gebrek aan keuze toen eerlijk gezegd vind ik er werkelijk geen ballen aan de hoogste bieder mag hem hebben hehe , dr moet geld bij van jou kant wil ik 'm aannemen groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 28 juli 2003 Author Report Share Posted 28 juli 2003 is het zo erg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Geplaatst door JazzLuva: hehe , dr moet geld bij van jou kant wil ik 'm aannemen groeten JazzLuva hoeveel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Geplaatst door jopie:is het zo erg? de knurf die mijn sacd-speler heeft (geruild voor zijn Teac VRDS10) zou de remote controle nog nasturen die hij er niet bij had toen ik hem ging ophalen. Heeft hij nooit gedaan .........dus ben ik blijven zitten met de sacd's die hij dan wel had ontvangen van mij waaronder Mike dus dus ben ik er mee blijven zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Geplaatst door John: de knurf die mijn sacd-speler heeft (geruild voor zijn Teac VRDS10) zou de remote controle nog nasturen die hij er niet bij had toen ik hem ging ophalen. Heeft hij nooit gedaan .........dus ben ik blijven zitten met de sacd's die hij dan wel had ontvangen van mij waaronder Mike dus dus ben ik er mee blijven zitten Het zit je toch nog hoog h Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Het zit je toch nog hoog h Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: BTW: ) en de Zonie ??? staat die ook nog te koop ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Die ZoNie ben ik niet meer tegen gekomen. Volgens mij kun je die in onderdelen krijgen met een gedeukte en gebroken behuizing Trouwens, wil jij die boomers bij jouw in de kamer hebben staan. Wat denk je wat Petra daar van zal vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Wat denk je wat Petra daar van zal vinden die vind dat zeker prima nee wil die boomers inderdaad niet in mijn kamertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts