Guest tubejack Posted 26 april 2010 Report Share Posted 26 april 2010 Laatst nieuwe van Sade... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 april 2010 Report Share Posted 26 april 2010 Bijna niet bewust van een dreiging die alleen betrekking heeft op een ontwikkeling in het verleden? Het is maar het hoe je het ziet Spido. Hiervan was ik me in 1962 niet van bewust.... toen was ik 4..... nog nergens van bewust... http://nl.wikipedia.org/wiki/Cubacrisis Eigenlijk zou "Terug Naar de Kust" gewoon verbóden moeten worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 april 2010 Report Share Posted 26 april 2010 Arrow Jazz FM, klinkt erg fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 april 2010 Report Share Posted 26 april 2010 Laatst nieuwe van Sade... Ziet er nog mooi uit, met haar 51 jaar... Sade Adu (Ibadan, Nigeria, 16 januari 1959) is het pseudoniem van de Britse zangeres Helen Folesade Adu. Samen met Paul Spencer Denman, Andrew Hale en Stuart Matthewman vormt zij de band Sade (spreek uit sjaadee). (...) http://nl.wikipedia.org/wiki/Sade Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 (...) Hiervan was ik me in 1962 niet van bewust.... toen was ik 4..... nog nergens van bewust... http://nl.wikipedia.org/wiki/Cubacrisis (...) Een dreiging waarvan jij je nú niet bewust bent, bestáát nu niet. En een dreiging waarvan jij je tóen niet bewust was, bestònd toen niet. Je kunt je niet van iets bewust maken met terugwerkende kracht (tenzij je malende bent...) "Wat niet weet, dat niet deert!" Dreiging vóel je, nu. Of vóelde je, toen. Maar als je die dreiging nú niet voelt, of tóen niet voelde, ìs die er nu niet... of wàs die er toen niet. Wat je nu niet (bewust) voelt, bestáát nu niet. En wat je toen niet (bewust) voelde, bestònd toen niet. Psychologie is al tientallen jaren de wetenschap van de bewustzijnsverschijnselen. En niet die van de "bijna-niet-bewust"zijnsverschijnselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 psychologie is geen wetenschap. eigenlijk mag niets waar taal als middel word gehanteerd als wetenschap gezien worden. alleen nummers zijn nummers en niet als anders te interpreteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 Mmmja hier komen we toch niet uit Spido, Maar van mij mag Sjoukje blijven, in mijn jongere jaren heb ik het: "mee gegalmd" Hier staat nog steeds Arrow Jazz FM aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 devin townsend - infinity lekker weekje in de devin mood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 mei 2010 Report Share Posted 2 mei 2010 Uit de kast getrokken, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 2 mei 2010 Report Share Posted 2 mei 2010 Uit de kast getrokken, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitwit Posted 4 mei 2010 Report Share Posted 4 mei 2010 MARK KNOPFLER - Screenplaying Een van de betere Cd's in de collectie, met dank aan forumlid CJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 JETHRO TULL A Pssion Play © 1973 1 Passion Play, Pt.1 1a Story of the Hare Who Lost His Spectacles 2a Story of the Hare Who Lost His Spectacles 2 Passion Play, Pt.2 recensietje: Tull were great envigorators and experimented to push the boundaries of rock. This is one for the established Tull fan where the musical breaks and immagination that go into this concept album are a delight. Not widely applauded - so you may love it or loathe it....but one to listen to as an extroadinary rock experience eigenlijk mooier dan Thick as a Brick ( of waardige opvolger ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 Allerlei downloadsels van de Melvins, beetje inspiratie opdoen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 Door een kennis werd ik gewezen op de muziek die op het ECM label wordt uitgebracht en dat bracht me oa op onderstaand album Anouar Brahem - Le Voyage de Sahar Wow, wat is dit bloedstollend mooi en zo puur .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 Allerlei downloadsels van de Melvins, beetje inspiratie opdoen . Listen to Houdini van The Melvins ... zoek maar uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 The Pop Group - For how much longer do we tolerate mass murder uit 1980 Lang geleden dat ik deze nog eens hoorde Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2010 Report Share Posted 5 mei 2010 Listen to Houdini van The Melvins ... zoek maar uit Da's de enige die ik (al heel lang) op cd heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Listen to Houdini van The Melvins ... zoek maar uit Da's de enige die ik (al heel lang) op cd heb wAS TE VERWACHTEN ... wie heeft die niet ... int genre gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Door een kennis werd ik gewezen op de muziek die op het ECM label wordt uitgebracht en dat bracht me oa op onderstaand album Anouar Brahem - Le Voyage de Sahar Wow, wat is dit bloedstollend mooi en zo puur .... Gerald, lijkt dat een beetje op het Hadouk Trio wellicht? Lijkt me sowieso een stuk mooier dan waar ons Stefke en BB op kicken... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Lijkt me sowieso een stuk mooier dan waar ons Stefke en BB op kicken... M rc oow Oow OOw h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Beetje plagen mag toch wel, Stef? Het zou toch wel ERG zijn als er niks zat tussen die 1501 titels! Van de betreffende 'stijl' heb ik nog alleen Cradle of Filth. Roept bij mij altijd een enorme glimlach op als ik die draai. Ik kan die would-be herrie niet helemaal serieus nemen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Ik kan die would-be herrie niet helemaal serieus nemen. M rc Tsja, de Melvins zijn super-serieus.. Kijken altijd heel boos enzo.. Hoewel, ik vond het altijd een rare bandnaam, tot ik er achter kwam dat een 'melvin' in amerikaans middelbare schooljargon een soort sukkel is "I'm not hanging out with those melvins.." Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Beetje plagen mag toch wel, Stef? Het zou toch wel ERG zijn als er niks zat tussen die 1501 titels! Van de betreffende 'stijl' heb ik nog alleen Cradle of Filth. Roept bij mij altijd een enorme glimlach op als ik die draai. Ik kan die would-be herrie niet helemaal serieus nemen. M rc Je mag mij absoluut plagen Marc, anders zou ik zo geen lol plaatsen hoor ... Hier staat denk ik niet veel dat je echt de moeite EN mooi zou vinden ... Alhoewel je Joe Jackson, Jeff Buckley wel mooi zult vinden Maar BB en mij zou je een gigantisch plezier moest je Sonic Youth in huis halen en dan vooral daydream nation Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 mei 2010 Report Share Posted 6 mei 2010 Door een kennis werd ik gewezen op de muziek die op het ECM label wordt uitgebracht en dat bracht me oa op onderstaand album Anouar Brahem - Le Voyage de Sahar Wow, wat is dit bloedstollend mooi en zo puur .... Gerald, lijkt dat een beetje op het Hadouk Trio wellicht? Lijkt me sowieso een stuk mooier dan waar ons Stefke en BB op kicken... M rc Hoi Marc, Ik ken het Hadouk Trio nog niet (heb zo veel te ontdekken), maar ik ga op zoek en dan kom ik er op terug. Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2010 Report Share Posted 7 mei 2010 Hier staat denk ik niet veel dat je echt de moeite EN mooi zou vinden ... Alhoewel je Joe Jackson, Jeff Buckley wel mooi zult vinden Maar BB en mij zou je een gigantisch plezier moest je Sonic Youth in huis halen en dan vooral daydream nation Buckley zegt me niets, maar J.J. natuurlijk wel. Ik ben verder wel te porren voor de Stones, 10 CC, Queen, U2, UB40, Janis Ian, The The, Jim Croce, The Steve Millerband, AC/DC, Abba, CCC Inc, Doe Maar, just to name a few. Het aantal pop-artiesten op mijn streamer overtreft nu al ruimschoots het aantal componisten. Maar op plaat heb ik veel albums, op cd veel best-of en zomerhitjes (The poppy's!). Mrc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts