Jump to content

Hermine

carl
 Share

Recommended Posts

Hai alemaal,

De playboy lees ik niet en voor mij hoeft geen sex op het forum, maar...

- wie heeft een scan van de dochters van Gert en Hermine als cover girls in de Playboy

en

- Jerney Kaagman idem als Playmate

De beheerder van het forum zal het ons niet kwalijk nemen want het heeft met muziek te maken.

Groet,

Hai Pjotr,

Die Gert en Hermine heb ik nooit zien zitten en ik was jong toen zij al op hun hoogtepunt waren.

Toch kan je je in mensen vergissen. Als je twee dochters naakt in de Playboy (wat geen sexblad is) gaan staan, daar een flinke dot geld voor kregen en er waarschijnlijk goed om gelachen hebben dan heb je ze toch wel liberaal opgevoed. Daar dacht ik aan toen ik hoorde dat Hermine gestorven was.

Kortom geen geberk aan respect, zeker niet.

Groet,

Geplaatst door carl:

Hai Pjotr,

Die Gert en Hermine heb ik nooit zien zitten en ik was jong toen zij al op hun hoogtepunt waren.

Groet,

Beste Carl,

Hoe weet jij dat ?

:Dconfused.gif;)

Zijn toen hun dochters gemaakt ?

MvG,

Haudio

Hai Henrie,

Zonder meer een stuk, van die strakke leren pakken. Ze schijnt jurylid bij idols te zijn geweest maar ik heb mijn tijd daar niet verspild.

Een foto met de kleren aan mag ook.

Geplaatst door carl:

Bedankt Edwin

Nou Henrie dat valt toch niet tegen en als je erbij denkt dat ze nog mr. in de rechten is !

Tja, valt me idd niet tegen. Tegenwoordig is ze heel wat... eeh... 'minder apetijtelijk' zal ik maar zeggen. Heb haar bij Idols wel eens gezien. Zit ze de hele tijd sjachrijnig voor haar uit te kijken... Niet echt 'mooi' om te zien zeg maar... En dan dat haar...

Zeg Pjotr,

Jerney Kaagman was zangeres van Earth and Fire die toch wel aparte muziek gemaakt hebben voor die tijd dan (beetje SF). From here to eternity draai ik nog wel eens, leuk begin.

Voor de rest was er sprake van associatie, Hermine Timmermans, dochters in playboy, o ja Jerney Kaagman ook nog in de playboy.

Ik ken de Playboy voor de rest niet zo, maar als alle foto's zo zijn. Toch wel een beetje kitch.

Ok Carl,

Ik had het over die foto's, wat die met muziek te maken hadden. Earth and Fire? Is dat het zelfde als Earth, Wind an Fire? Vond ik destijds enorme kitchmuziek. Veel wind maar weinig vuur i.i.g.

;)

Ja je hebt gelijk Game, het is ook al zo lang geleden. Afijn vind beide nix. Oh eh Carl, als je zelf even geGoogeld had was je deze foto's ook tegen gekomen:

[ URL=http://home.wanadoo.nl/earth-and-fire/jerneypage.htm ]

[ URL=http://patrick.fm/entry_blog-100.html ]

Ze verdient duidelijk meer brood met opzitten dan met zingen.

cool.gif

Ps als Hear dit te ver vindt gaan haal ik de posting wel weer weg. ;)