carl Posted 26 mei 2003 Report Share Posted 26 mei 2003 Hai alemaal, De playboy lees ik niet en voor mij hoeft geen sex op het forum, maar... - wie heeft een scan van de dochters van Gert en Hermine als cover girls in de Playboy en - Jerney Kaagman idem als Playmate De beheerder van het forum zal het ons niet kwalijk nemen want het heeft met muziek te maken. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 mei 2003 Report Share Posted 26 mei 2003 Beetje ongepast Carl om daar op de sterfdag van Hermien naar te vragen. Je zult zo nooit eerbied voor jouw grijze haren ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2003 Author Report Share Posted 27 mei 2003 Hai Pjotr, Die Gert en Hermine heb ik nooit zien zitten en ik was jong toen zij al op hun hoogtepunt waren. Toch kan je je in mensen vergissen. Als je twee dochters naakt in de Playboy (wat geen sexblad is) gaan staan, daar een flinke dot geld voor kregen en er waarschijnlijk goed om gelachen hebben dan heb je ze toch wel liberaal opgevoed. Daar dacht ik aan toen ik hoorde dat Hermine gestorven was. Kortom geen geberk aan respect, zeker niet. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door carl:Hai Pjotr, Die Gert en Hermine heb ik nooit zien zitten en ik was jong toen zij al op hun hoogtepunt waren. Groet, Beste Carl, Hoe weet jij dat ? Zijn toen hun dochters gemaakt ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door Haudio: Beste Carl, Hoe weet jij dat ? Zijn toen hun dochters gemaakt ? MvG, Haudio nou nou .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Jerney Kaagman idem als Playmate Kolere, da's lang geleden. Ik heb die playboy wel gehad maar 2 jaar geleden met de verhuizing weggegooid. Op een bepaald moment zijn ze t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Jerney Kaagman in de Playboy? Ik mag hopen dat ze er toen wel goed uitzag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 mei 2003 Author Report Share Posted 28 mei 2003 Hai Henrie, Zonder meer een stuk, van die strakke leren pakken. Ze schijnt jurylid bij idols te zijn geweest maar ik heb mijn tijd daar niet verspild. Een foto met de kleren aan mag ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door carl: Een foto met de kleren aan mag ook. Ik heb hier een gestripte versie, met kleine elco's. http://www.kicken.com/images2/kicken.com-j...rney.naakt1.jpg http://www.kicken.com/images2/kicken.com-j...rney.naakt3.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 mei 2003 Author Report Share Posted 28 mei 2003 Bedankt Edwin Nou Henrie dat valt toch niet tegen en als je erbij denkt dat ze nog mr. in de rechten is ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door carl:Bedankt Edwin Nou Henrie dat valt toch niet tegen en als je erbij denkt dat ze nog mr. in de rechten is ! Tja, valt me idd niet tegen. Tegenwoordig is ze heel wat... eeh... 'minder apetijtelijk' zal ik maar zeggen. Heb haar bij Idols wel eens gezien. Zit ze de hele tijd sjachrijnig voor haar uit te kijken... Niet echt 'mooi' om te zien zeg maar... En dan dat haar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 En die wangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 mei 2003 Author Report Share Posted 29 mei 2003 Iedereen wordt ouder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 je haalt de woorden uit mn mond ruud!! en dan die stem... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 hier meer fotos van haar Die zou ik mijn bed niet uit schoppen!!! Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Geplaatst door seoman:Die zou ik mijn bed niet uit schoppen!!! Simon Zou ik ook maar niet doen Simon, schop je al het plamuur er af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Geplaatst door seoman:hier meer fotos van haar Die zou ik mijn bed niet uit schoppen!!! Simon Ik zou haar wel een zak over het hoofd doen. Of een bivakmuts of zo... Maar of je er dan nog zo opgewonden van wordt (ja, tenzij je van SM houdt of zo )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Blijft een raadsel wat Carl nou met die foto's moet en wat ze met muziek te maken hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 mei 2003 Author Report Share Posted 30 mei 2003 Zeg Pjotr, Jerney Kaagman was zangeres van Earth and Fire die toch wel aparte muziek gemaakt hebben voor die tijd dan (beetje SF). From here to eternity draai ik nog wel eens, leuk begin. Voor de rest was er sprake van associatie, Hermine Timmermans, dochters in playboy, o ja Jerney Kaagman ook nog in de playboy. Ik ken de Playboy voor de rest niet zo, maar als alle foto's zo zijn. Toch wel een beetje kitch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Ok Carl, Ik had het over die foto's, wat die met muziek te maken hadden. Earth and Fire? Is dat het zelfde als Earth, Wind an Fire? Vond ik destijds enorme kitchmuziek. Veel wind maar weinig vuur i.i.g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 nee das niet het zelfde, d8 ik eerst wel namelijk. earth en fire vind ik ook niet bijzonder, maar als je uit die tijd komt zal het wel indrukwekkend ofzo zijn geweest, kweet het ook ni.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Ja je hebt gelijk Game, het is ook al zo lang geleden. Afijn vind beide nix. Oh eh Carl, als je zelf even geGoogeld had was je deze foto's ook tegen gekomen: [ URL=http://home.wanadoo.nl/earth-and-fire/jerneypage.htm ] [ URL=http://patrick.fm/entry_blog-100.html ] Ze verdient duidelijk meer brood met opzitten dan met zingen. Ps als Hear dit te ver vindt gaan haal ik de posting wel weer weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 mei 2003 Author Report Share Posted 30 mei 2003 Hai, Ik heb ook even gegoogeld en ben tot de ontdekking gekomen dat het er hier beschaafd aan toegaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts