Sodejuu Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Da's nou jammer. Ik heb net deze in de aanbieding: Compleet met autoradio en alarm met AB Ik heb deze aangeschaft: Audiopaul heeft er al mee kennis gemaakt >>>... ik heb er ook een groot plaatje van ...<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, omdat het toch niet zo lang meer duurt He, daar dacht ik net aan (geen grapje!)... Al dacht ik eigenlijk aan z'n kleine broertje de Xedos 6... Goed bezig Henk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Zoiets dus: Vind deze mooier eerlijk gezegd. Is achterin echter wel wat krap (vooral hoofdruimte)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik ben een tijdje achter een Xedos 6 aan geweest, maar dat is toch wel iets anders... W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Mooie kar man!! nee serieus, van alle jappen is dit wel een van de stijlvollere. mooie velgjes ook....goede keus Henk, ben je weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dan zitten de deuren in ieder geval goed vast Wat voor 155 uitvoering is het Sodejuu Hoi Henk, Die Xedos 9 is idd een supermooie automobiel. De X6 vindt ik persoonlijk een stuk minder. Van voren is die prachtig, maar die "hangende kont" breekt het totaalbeeld behoorlijk af. BTW: De 155 is een 2.0 TS 16V Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik had 't kunnen weten dat jij ook niet genoeg neemt met de eerste de beste Klopt deze informatie een beetje Deze is misschien ook wel leuk... Ik ben de aangegeven gebreken nog niet tegengekomen. Hij heeft ook relatief weinig kilometers erop zitten (nog geen 115.000km) en is altijd dealeronderhouden. Natuurlijk weet je dat het geen nieuwe auto is en dat Alfa's een "karakter" hebben Hij rijdt echt perfect en is niet langzamer dan de vorige, maar wel zuiniger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:Deze is misschien ook wel leuk... Idd een leuke recentie. Een kleine opmerking. De kofferbak is wel van binnenuit te openen, de bediening zit alleen verstopt in het handschoenenkastje . Ach, zo'n journalist kan ook niet alles weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Idd een leuke recentie. Een kleine opmerking. De kofferbak is wel van binnenuit te openen, de bediening zit alleen verstopt in het handschoenenkastje . Ach, zo'n journalist kan ook niet alles weten Dat is handig. Als je niet-autofiele vrouw dat onder het rijden gaat uitproberen .... Hopelijk zit er een erg grote make-up spiegel achter het zonnescherm rechts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door [[Game]]:geweldig, cars are a men's best friend "Quad is meer een onooglijk gedrocht zonder aspiraties dat meestal wel rijdt, zeg maar een Suzuki Wagon R" ben jij van het kamp geen_quad? waarom ik hoor het graag, want ik ben absoluut niet vastgeroest in perse 1 merk. maar een wagon r plus laat ik me niet zeggen. ron bransteder blijft van mn quad af. en met mijn oneindig gevoel voor estetica kan ik echt niet leven met de gedachte aan een wagon r plus in mn kamer... Haha, zo denk ik over Quad ja Het werkt, je hebt er slechts dropveters voor nodig en het design is zo-zo Iemand die niet alleen naar z'n apparatuur luistert, maar er ook graag naar kijkt doet er goed aan eerst h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 uncle Henk en Sodejuu, weten jullie al wat voor een speakers bij juliie nieuwe aanwinsten horen????? om maar even on-topic te blijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 In de mijne zitten de 4 standaard (Pioneer) speakers, type ????? en nog 2 Signat speakers type ???, aangesloten op een Kenwood radio/cdspeler + een externe wisselaar (zat er allemaal al in). Ik weet eigenlijk niks van dat spul. Het interesseert me ook bar weinig. De auto is om in te rijden en niet om muziek te beluisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Goh, hier spreken de echte audiofielen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Tja........ dat kan ook natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Sodejuu:Goh, hier spreken de echte audiofielen Precies mijn gedachte.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: M'n 2 kinderen worden steeds groter, dus er mag best een beetje ruimte in zitten. Daarnaast (misschien wel DE reden) vind ik het ook nog eens leuk om niet iets "alledaags" te hebben (en dat beperkt zich niet alleen tot auto's ) Nou, een Xedos 6 zie je ook niet elke dag hoor! Maar die is idd een stuk minder ruim en een 9 is wellicht nog zeldzamer. Ik heb wel eens achter in zo'n 6 gezeten. En toen was ik nog niet eens zo lang als ik nu ben (en dat is ook nog geen 1,80m) en toch zat ik al bijna tegen het dak met m'n haar (nee dat stond niet recht overeind )... Als ik het voor het uitkiezen had, werd het echter toch een 6. Vanwege het uiterlijk en de sportiviteit (die 2.0 V6 is echt heerlijk!) en kinderen heb ik toch niet (gelukkig niet )... Ps. Sodejuu, ik vind die kont juist goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 zo ziet die van mij eruit..... naja ietsie anders dan, iets andere sportvelgen en ik heb geen mistlampen voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 april 2003 Author Report Share Posted 8 april 2003 Haha, zo denk ik over Quad ja Het werkt, je hebt er slechts dropveters voor nodig en het design is zo-zo Iemand die niet alleen naar z'n apparatuur luistert, maar er ook graag naar kijkt doet er goed aan eerst h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Goed bezig Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Helaas misstaat ie toch wel in de buurt Ik ken je buurt niet, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen. Maar als ik die Suzuki Baleno in de achtergrond zie, kan ik me er iets bij voorstellen. Die Seat Leon die naast de jouwe staat is wel weer mooi (vind ik). Maar wel een totaal andere klasse... Ach, je moet maar zo denken: Je set 'misstaat' ook wel een beetje in je buurt waarschijnlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat zal (denk ik) bij velen zo zijn (soms is zelfs de set duurder dan de woning, of ie nu gehuurd wordt of gekocht is, doet er ff niet toe) Bij mij ook. Dit krot is echt niks waard Ik denk dat ik voor een student een redelijk setje heb, maar niet uitzonderlijk. Ik heb 3 huisgenoten en 1 ex-huisgenoot die iets vergelijkbaars hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Helaas misstaat ie toch wel in de buurt Hoe bedoel je Henk, zo oud is ie toch niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Ik blijf erbij dat je wel puike velgjes onder je automobiel hebt zitten Henk!! wat voor installatie zit er nu in???? (je auto bedoel ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Geplaatst door Arnie:Ik blijf erbij dat je wel puike velgjes onder je automobiel hebt zitten Henk!! wat voor installatie zit er nu in???? (je auto bedoel ik) Ik gok een Booze... In Autovisie hebben ze het regelmatig over de geleverde audioinstallatie. Die is vaak van Bose. Gek genoeg vinden ze het vaak nog 'heel erg goed' klinken ook. Kweenie, maar als Bose voor caraudio niet beter is dan voor in huis, dan kan ik me er niet zoveel bij voorstellen... Ik heb op de AutoRAI in een Alfa 156 GTA Sportwagon gezeten. Mooie mobiel maar met zo'n Bose setje. Stond behoorlijk hard aan en ik kreeg pijn in m'n oren van het schelle geschetter van de hoge tonen (bekkens enzo)... De bas was op het eerste gezicht wat boemerig, maar nog niet echt storend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 27 april 2003 Report Share Posted 27 april 2003 Volgen mij is bose voor in de auto wel redelijk...... beter is de marc levinson van lexus maar ja...... nee als je een beetje knap geluid wilt in je autotje moet je toch zelf even gaan shoppen is mijn mening en ervaring.......en dan goed weten wat je wilt, anders zit je voor je het weet opgescheept met een "disco" installatie ofso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts