Jump to content

VPI draaitafels.

Haudio
 Share

Recommended Posts

Beste Carl,

Ook een VPI draaitafel is heel mooi gebouwd , zelfs de relatief goedkope SCOUT en er zit echt een heel mooie arm op.

MvG,

Haudio

PS sorry dit bericht hoort natuurlijk bij VPI 16.5

Hai Haudio,

Ik heb de Scout met discovery element (meen ik) onlangs gehoord bij iemand met een bloeddure installatie. Ik kende de installatie verder niet maar ik vond het wel een beetje tegenvallen (kan overigens te maken hebben gehad met het feit dat hij de avond ervoor zijn speakers op proef eruit gehaald had). Geen goede plaatsing en ook een beetje raar scherp. De Scout zag er overigens schitterend uit met een heel mooie arm die je er zo af kan pakken.

Nu krijg ik misschien het hele forum tegen me, alle keren dat ik een installatie heb gehoord verbonden met Siltech dan klopt er iets niet. Ik heb hemzelf overigens ook een keer in huis gehad, ik heb dat wel eens eerder gezegd het leek wel of er een soort "spanning" in het geluid kwam.In ieder geval heb ik tot nu toe slechte ervaringen met dure kabels.

Groet,

• 1 month later...
Geplaatst door carl:

ik vond het wel een beetje tegenvallen (kan overigens te maken hebben gehad met het feit dat hij de avond ervoor zijn speakers op proef eruit gehaald had).

Dat is niet wat je noemt een detail...

Ik heb hemzelf overigens ook een keer in huis gehad.

Heb je nou een Scout of een Siltech-kabel in huis gehad Carl?

:rolleyes:

Geplaatst door leo hifi:

Volgens mij heeft carl ook een sexleven zonder spanning

Net zoals bij AudioCube weer uiterst subtiel Leo :rolleyes:eek.gif

Bye the way...je bent daar weg :( zal een saaie boel worden daar ;)

Geplaatst door leo hifi:

volgens mij heeft carl ook een sexleven zonder spanning

Heeft dat iets met platenspelers te maken ?

Of iets met mu ziek.

MvG,

Haudio

Hai,

Toch wel leuk om met zo'n "oude" posting geconfronteerd te worden.Met de VPI 16.5 platenwasser ben ik zeer en zeer tevreden. Morgen weer wat Nagaoka binnenhoezen halen. De Scout heb niet meer gehoord maar die is toch blijven hangen kennelijk, vandaar mijn interesse. Siltech heb ik een week te leen gekregen van een kennis (puur om te proberen,geen enkele koopbedoeling. Ik moet zeggen dat ik op mijn aanvankelijk vooroordeel terug aan het komen ben.Ik kom er nog op terug. Sex heb ik nog nooit met een kabel gedaan.

Groet,

Hai Leo,

Zo'n platenwasser is echt geweldig omdat die het vuil opzuigt. Ik heb nooit meer last van een vuile naald en maak het ding ook bijna nooit meer schoon. Ik heb jaren een disco- antistat gehad waarbij ik wel altijd een vuile naald bleef hebben hoe schoon de plaat er ook uit zag. Voor echt vervuilde platen gebruik ik de Disco Antistat nog steeds als "voorwas".

Als je hem zelf wil bouwen zou ik eens bij Moth kijken. Die verkopen zelfbouw paketten- te vinden op WWW.hifinews.co.uk onder accessoires club.