Jump to content

Trio Fat Bob

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

• Members

Zo dan, heer Kraus is nog actief bezig geweest vannacht! Ik lag al heelijk in mijn warme mandje rond dat tijdstip.

Om nog even in te gaan op gisteren, ik heb daar genoten van 1) een gewoon hele goede set, en 2) van toch weer hele goede muziek.

Vooral dat laatste vind ik erg prettig, beter eerlijk opgenomen kwaliteit als kwalitatief zeer goed opgenomen... (jullie weten wel). Alhoewel, die lp van Aalt Jouk was wel h

Kraus heeft prachtig omschreven wat de Consonance speler doet. Het is precies de reden waarom ik deze speler heb.

Maar toch... die Astin Trew is toch ook een bijzonder (extreem) goede CD speler. Ik heb later op de hotspot nog even zitten luisteren.

Anders dan mijn speler, maar minstens dezelfde kwaliteit. De resolutie in hoog-midden en hoog is werkelijk adembenemend. Je kijkt diep in de muziek en alles klinkt enorm sprankelend.

Zelfs mijn Holy Cole Heatwave ging beter dat wat ik ooit hoorde.

Dit stuk begint vrij onschuldig, maar het is net als bij de Bolero, het word steeds harder en veeleisender. de stem gaat op mindere spelers enorm krijsen en de drukke stukken lopen dan volledig dicht. Neem daarbij de warme stem op het eind en erg veel akoestische instrumenten. Met dit nummer hoor ik in 4 min wat een set kan.

Maar dan op de Astin Trew.... prachtig natuurlijke klanken en totaal geen scherpte.

:)

Heren, heren Fat Bobbers,

Dat dit prachtige Fat Bob topic wordt vervuild door een cd speler vergelijk, dat kan toch niet. Prachtig proza (Kraus) en enthousiasme (Hans) over een cd speler, terwijl er met geen woord wordt gerept over de nu helemaal goed afgestelde nieuwe Fat Bob arm van Hans (ja dat ie technisch goed in elkaar steekt, so what) is een volstrekt verkeerde wending in dit topic.

Wedden dat we nu weer allerlei topic vervuilende reacties krijgen over blinde tests en a/b vergelijkingen, bah :angry:

Jullie zijn er natuurlijk ingetrapt. Op slinkse wijze wordt door een niet Fat Bobber een cd speler binnen gesmokkeld en waarschijnlijk onder het genot van een glaasje bubbeltjes wijn wordt op de laatste dag van het jaar de Fat Bob aan de kant geschoven en gaan we lekker naar cd's luisteren. Geen probleem natuurlijk, normaal gesproken, maar niet in het topic trio Fat Bob.

Toch wens ik jullie beiden en ook de andere lezers een vet (herstel) Fat 2009 :D