Jump to content

Led Zeppelin

stefk
 Share

Recommended Posts

Hey,

Deze morgen gelezen dat Led Zep een reunie gaat houden met jason Bonham on drums.

Reden is het overlijden van 1 van de oprichters van Atlantic records.

Als dit allemaal meevalt enz enz komt er een VS en EU tour in 2008

Laat ons duimen van wel, want dit is 1 van zo'n "oudere mannen" reunies dat ik absoluut zie zitten en wil horen. wat de prijs ook is :)

Zo en dan nu mijn laatste uurtjes kloppen en vakantie

Gr

stef

Ik was een groot fan van ze vroeger, en heb nog een paar cd's van vroeger, maar ik geloof niet meer in al die come-backs van oude artiesten. Ze halen namelijk nooit meer het nivo van toen, en moeten dan weer al die oude hits gaan afraggen, net als bijvoorbeeld de Stones en Pink Floyd. Nee, lijkt me niets voor mij, om daar nog heen te gaan. Het is net zoiets als Johan Cruyff of Coen Moulijn die ineens weer gaan voetballen, geen gezicht dus. Voor jou hoop ik dat het door gaat, maar ik blijf thuis ;)

Los gezien van alles zal het zonder meer wel weer KASSA worden, want uiteindelijk gaat het natuurlijk d

Ik was een groot fan van ze vroeger, en heb nog een paar cd's van vroeger, maar ik geloof niet meer in al die come-backs van oude artiesten. Ze halen namelijk nooit meer het nivo van toen, en moeten dan weer al die oude hits gaan afraggen, net als bijvoorbeeld de Stones en Pink Floyd. Nee, lijkt me niets voor mij, om daar nog heen te gaan. Het is net zoiets als Johan Cruyff of Coen Moulijn die ineens weer gaan voetballen, geen gezicht dus. Voor jou hoop ik dat het door gaat, maar ik blijf thuis

Los gezien van alles zal het zonder meer wel weer KASSA worden, want uiteindelijk gaat het natuurlijk d

Ik was een groot fan van ze vroeger, en heb nog een paar cd's van vroeger, maar ik geloof niet meer in al die come-backs van oude artiesten. Ze halen namelijk nooit meer het nivo van toen, en moeten dan weer al die oude hits gaan afraggen, net als bijvoorbeeld de Stones en Pink Floyd. Nee, lijkt me niets voor mij, om daar nog heen te gaan. Het is net zoiets als Johan Cruyff of Coen Moulijn die ineens weer gaan voetballen, geen gezicht dus. Voor jou hoop ik dat het door gaat, maar ik blijf thuis

@ sayonara.

de spice girls komen ook weer bij elkaar. mischien is dat meer jou "cup of thea"

geen oude mannen en de hits zijn recentelijk :lol:

@ sayonara.

de spice girls komen ook weer bij elkaar. mischien is dat meer jou "cup of thea"

geen oude mannen en de hits zijn recentelijk :lol:

Kun je mij meteen vertellen hoe wat waar en wanneer? je maakt mijn dag weer helemaal goed :D

geen idee maar ik zag ze alle 5 gelift en gebotoxed op het 20:00 journaal. i'll keep you posted spice boy ;)

Om op Zeppelin terug te komen, ben ik wel benieuwd naar het drumwerk van Jason Bonham.

Een echte reunie wordt het niet, omdat Jon Bonham niet meer onder ons is,helaas :(

Wat mij opviel bij de Stones tegenwoordig is dat vooral het slagwerk zo abominabel slecht is, er wordt van de eerste tot de laatste noot van het concert aan een stuk dezelfde maat gedrumd, alle rifs en rafs van de platen hoor je niet meer. Vooral d

Ik hoop dat Led Zeppelin die afgang bespaard blijft. ;)

maak je daar maar geen zorgen om

the Plant is zelf nu nog in vorm

( met the strange sensation)

en ook eigen nummers

en Page weet de snaren ook nog te raken

Led Zep is wel een hele bizonder groep geweest

en na de dood van Bonham ook gestop als Led Zeppelin

dus hoezo coomercieel ???? not dus

uit respect hebben ze als "Led Zeppelin" dus nooit meer opgetreden na bohham's dood

page and plant hebben samen nog wat gedaan ltr en plant met eigen band en eigen muziek

nu dan als respect mog een keer met de bonham zoon voor "Ahmet Erteg

Ik hoop dat Led Zeppelin die afgang bespaard blijft. ;)

das dus voor mij geen commercieel belang

en dat waren de Led Zeppelin's ook dus echt niet

ze deden dat wat ze zelf wouden en dat is muziek maken ,lees de geschiedenis over de band nog maar eens door ........................en dan pas oordelen :huh:

Maar je wil me toch niet gaan vertellen dat die jongens arme sloebers zijn, en dat deze concerten voor het plezier alleen worden gegeven ? reken maar op stevige entreeprijzen, dat mag ook, maar het verhaal van liefdadigheid en respect is ook wel prachtig als marketingverhaal, waar wij dan allemaal moeten intrappen, zo zit de wereld in elkaar tegenwoordig. Uit respect hebben ze toch ook niet de verkoop gestopt van LZ platen enz.? Maar goed, ik wil me er niet al te druk om maken, maar romantiseren hoort nou eenmaal ook bij de business. ;)

ze hebbe toch ook een led zeppelin unplugged gedaan. en mee gewerkt aan de film muziek van godzilla (puff daddy verkracht daar nog een nummer van ze)

dat noem ik toch wel commercieel belang.

correct me if im wrong

als je vaker tegen jezelf schrijft daffy heb ik daar wel pillen voor ;)

zo dacht led zeppelin er waarschijnlijk ook over. truste :)

• 2 months later...
Ik heb LZ ooit wel aardig gevonden, maar laatst nog eens een bandje van die compilatie-cd opgeduikeld, en dat vond ik echt vreselijk saai <_< Deed mij helemaal niks meer.

En ik herinner me uit die tijd (een jaar of 12 geleden ofzo) dat er toen ook een soort LZ-re