mordante Posted 17 februari 2007 Report Share Posted 17 februari 2007 weet iemand of deze ook geschikt is om te gebruiken voor audio toepassingen? Als input kan ik dan een CD nemen met tracks met verschillende frequenties? Om een versterker door te meten? Wat zijn frequenties die gescikt zijn om te gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 februari 2007 Report Share Posted 17 februari 2007 Wow! Wat wil jij gaan doen Dit ding is absoluut overkill en bovendien eigenlijk ook nog eens minder geschikt. Daarbij veel te duur voor wat jij wil. Ik heb zo'n ding op 't werk (voor noodgevallen) en voor digitale signalen prima, maar de resolutie van het scherm laat te wensen over. Wil je iets dat beter past, zoek dan naar een 20MHz analoge scoop. Die vind je op Marktplaats & Co vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 februari 2007 Author Report Share Posted 17 februari 2007 Wow! Wat wil jij gaan doen Dit ding is absoluut overkill en bovendien eigenlijk ook nog eens minder geschikt. Daarbij veel te duur voor wat jij wil. Ik heb zo'n ding op 't werk (voor noodgevallen) en voor digitale signalen prima, maar de resolutie van het scherm laat te wensen over. Wil je iets dat beter past, zoek dan naar een 20MHz analoge scoop. Die vind je op Marktplaats & Co vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 februari 2007 Report Share Posted 18 februari 2007 Dat is een ander verhaal. Als je 'm voor 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 februari 2007 Author Report Share Posted 18 februari 2007 Ik heb de fluke ook te leen, de eigenaar gebruikt de fluke zelden. De eigenaar is een motor monteur met een eigen zaak in Haarlem Moto Mirage Maar ik denk dat ik dan zeker ga uitkijken naar een analoge scoop tzt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts