Guest Hubertinus Posted 4 november 2006 Report Share Posted 4 november 2006 Klaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 Oh ja, Neil Young nog nooit zo slecht gehoord. Hubertinus Goh, heb je die dan al eens goed horen klinken (ter verduidelijking. Neil Young: Muziek 7-8, zang 3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 Ik was er vandaag ook even.... Ik vond het een leuke show waar we eigenlijk tijd te kort kwamen. We waren er n.l. pas om 15:15uur... In de zaal tegenover Natters stond een set met Triangle speakers (scherp maar wel dynamisch) , een set met Martin Logan (erg detailrijk maar slecht laag) en een set met audiophysic (weinig dynamisch). Vooral van de laatste had ik meer verwacht. Aan de andere kant was vooral Lyngdorg interresant. Met dezelfde speakers als op de VAD klonk het nu veel beter. Kennelijk klinkt roomcorrectie toch niet in elke ruimte gelijk. Die Pioneerspeakers vielen mij niet tegen. Ik denk wanneer deze optimaal worden opgesteld dat je daar veel plezier aan kunt beleven. Erg mooi laag. Het hoog was wat aan de scherpe kant maar dat kan met betere versterking en zo wel eens sterk verbeteren. Tussenin nog even de spullen van Crusade audio en Kemp bekeken. Omdat het vrij rustig was kregen we alle informatie. Erg interessant... Boven stond voor mij de best klinkende set. N.l. Wilson Benesch op Primare en VPI met Roxan reference phonopre. Helaas wat weinig laag, maar daar hadden alle bovenverdiepdeelnemers (geen spelfout maar vlaams) last van. Ook het setje met de Pierre Etienne Leon speakers klonk erg goed. Zeker voor zo'n klein speakertje kwam er toch een volwassen laag uit. De ontwerper schijnt een zoon van de vroegere Elipson ontwerper te zijn. Ook het versterkertje deed goed z'n best. De set met de Aqua Blue speakers sprak mij niet zo aan. het klonk erg gewoon zeg maar. Weinig plaatsing en natuurlijkheid. Ook klonk het in mijn oren wat scherp. W Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 Die Vaessen vond ik niks. Die Wilson Benesch met complete Primare set, dus met cd31 vond ik vrij iel klinken. Met de draaitafel, gisteren dus de Transrotor klonk dat een stuk aangenamer. Hubertinus Daar ben ik het wel mee eens, de draaitafel deed het inderdaad beter. Op die boven"verdiep" had iedereen trouwens last van een iel geluid.... In die kamertje was vrijwel geen bas te reproduceren. Dat was volgens mij ook het probleem met die eieren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 Als je als audiohandelaar op Hear leest dat je set het op een show wel redelijk doet, heb je het volgens mij helemaal gemaakt. Ik vind het positief, hoop dat de mensen die op de afgelopen shows hebben gestaan al het positieve en negatieve commentaar lezen, dat kan zich dan weer vertalen in producten en demo's die uitblinken in balans en informatieoverdracht, in plaats van bijvoorbeeld bas en vermogen. Dan is onze taak het constructief houden en vooral ook de positieve verhalen er uit lichten, wat m.i. best aardig gebeurt. Groet, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Op die boven"verdiep" had iedereen trouwens last van een iel geluid.... In die kamertje was vrijwel geen bas te reproduceren. Had de bovenverdiep een houten vloer / houten plafond, i.t.t. tot de begane grond ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Op die boven"verdiep" had iedereen trouwens last van een iel geluid.... In die kamertje was vrijwel geen bas te reproduceren. Had de bovenverdiep een houten vloer / houten plafond, i.t.t. tot de begane grond ??? Volgens mij is het hotel geheel voorzien van betonnenvloeren met vloerbedekking. De plafond waren gestuct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts