Jump to content

philips autoradio/casette code

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Tja, dan word het moeilijk je zou eens een mailtje kunnen sturen naar philips, misschien dat zij een tip hebben, maar ik vrees dat het een duur verhaal gaat worden. Dus ga op zoek naar een andere zou ik zeggen, er is zat te koop wat dat betreft

Kennelijk kan Philips zo met z'n klanten omgaan.... (denken ze).

Aan mij zijn ze door die "geweldige service" ook 'n klant kwijtgeraakt.

M.b.t. de code...

Sommige dealers plakken die stikker met de code ergens in de auto. Mijn dealer had de gewoonte om die rechtsachter in de buurt van de wielbak te plakken.

Effe zoeken.... je weet 't niet. :(

Of 'n mailtje naar Erik... Die weet wel meer van autoradio's... :)

Het ene Philips-onderdeel is kennelijk het andere niet. Ik moest voor een prakticum een keer een spoel ontwerpen en (laten) bouwen. Heb toen een keer naar Philips (Philips Componenten?) gemaild of ze me konden helpen aan een spoel (of alleen kern). Een dag later kwam ik, via minstens 5 personen, in contact met iemand die veel van vermogenselectronica wist. Die heeft toch 3 of 4 keer uitgebreid met mij aan de telefoon gehangen. En dat terwijl het Philips-onderdeel dat spoelen maakte inmiddels zelfstandig geworden was en nu Ferroxcube heet. Philips kon niets aan mij verdienen, omdat ik immers voor school bezig was, niet commercieel. En toch hebben ze me heel goed geholpen. Een paar dagen later had ik een spoel en 2 reserve E-kernen in huis...

Kennelijk doet de consumenten elektronica-tak het wat dat betreft een stuk minder... Toch vreemd...

Het ene Philips-onderdeel is kennelijk het andere niet. Ik moest voor een prakticum een keer een spoel ontwerpen en (laten) bouwen. Heb toen een keer naar Philips (Philips Componenten?) gemaild of ze me konden helpen aan een spoel (of alleen kern). Een dag later kwam ik, via minstens 5 personen, in contact met iemand die veel van vermogenselectronica wist. Die heeft toch 3 of 4 keer uitgebreid met mij aan de telefoon gehangen. En dat terwijl het Philips-onderdeel dat spoelen maakte inmiddels zelfstandig geworden was en nu Ferroxcube heet. Philips kon niets aan mij verdienen, omdat ik immers voor school bezig was, niet commercieel. En toch hebben ze me heel goed geholpen. Een paar dagen later had ik een spoel en 2 reserve E-kernen in huis...

Kennelijk doet de consumenten elektronica-tak het wat dat betreft een stuk minder... Toch vreemd...

Tja... dat dan weer wel...

Ik heb zelf ook bij Philips gewerkt en weet heel goed hoe het daar in z'n werk gaat.

De juiste ingang betekent daar alles. Intern kan er bij Philips heeeeeel veel geregeld worden (voor de firma Huismans worden er zelfs overuren gedraaid...). Officieel kan en mag er echter niks.

De directie maakt er een een puinhoop van. DAAR wordt bewust gekozen om servicegevallen maar te laten stikken.

Nu denken ze de wereld aan te kunnen met tandenborstels en epileerdingen....

Gewoon jammer.

:(