Jump to content

Is het alleen China??

siep
 Share

Recommended Posts

Ik zat een editorial van John Marks in de stereophile te lezen toen m'n oog op het volgende viel.

"How about the U.S. company that found out that one of it's European agents reverse-engeneered one of it's products and was now building and selling it localy"

Een Hear lezer moet wel weten wat en wie hier bedoeld worden.

En maar zeuren over china en vroeger Japan, hoe er gekopieerd wordt.

En maar zeuren over china en vroeger Japan, hoe er gekopieerd wordt.

Beter goed gepikt dan slecht bedacht. :D

Maar, dit soort dingen zullen toch overal wel gebeuren,

Wat mij opvalt is dat sommige forumgenoten eerst producten uit China de hemel inprijzen, om ze niet al te lang daarna 2de hands te koop aan te bieden via ditzelfde medium. Het merk Jungson kom ik in dat opzicht nog wel eens tegen. Valt jullie dat ook op en wat zou daar achter zitten?

• Members
Wat mij opvalt is dat sommige forumgenoten eerst producten uit China de hemel inprijzen, om ze niet al te lang daarna 2de hands te koop aan te bieden via ditzelfde medium. Het merk Jungson kom ik in dat opzicht nog wel eens tegen. Valt jullie dat ook op en wat zou daar achter zitten?

Ik kom nu toch al een tijdje hier op het forum, en bij mijn weten waren er maar 2 of 3 gebruikers van Jungson, waarvan ik er dus zelf een ben. Die andere(n) speelt/spelen hier volgens mij ook nog steeds mee, dus waar deze wijsheid dan vandaan komt ?

Dat de hemel inprijzen, daar heb ik mezelf ook schuldig aan gemaakt, en doe ik in z'n soort nog steeds. Noem mij maar eens een concurrerend merk dat dezelfde kwaliteit voor hetzelfde bedrag levert. Natuurlijk is er altijd beter, maar voor dit geld...

Even on-topic, een paar maanden geleden heb ik het produkt gekocht wat (naar mijn idee) in de quote van Siep wordt aangehaald, het apparaat werkt prima, in z'n soort niks mis mee, maar hij red het dus niet bij het (Amerikaanse) origineel. Hij maakt meer herrie, levert geen kurk-droog werk af, en is minder gebruiksvriendelijk. Nu is dat allemaal geen ramp, maar ik heb hem weer verkocht, om het origineel weer aan te gaan schaffen. Dat zal echter gezien de aderlatingen van de afgelopen maand wel weer even gaan duren...