Jump to content

Harman Kardon HD 970

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Hoi Hans

Maar in het Duitse blad Audio is hij in de 95 puntenklasse gezet, en dat is dus erg goed, voor zover die testen natuurlijk wat zeggen, want het moet ook matchen in je set, jezelf en de acoustiek. :)

Hier de enige test op het internet die ik kon vinden van Media totaal. Gewoon een lekker simpele test zonder veel poespas. Zo hoort het ook. :D Het is wel een PDF bestand, dus je moet wel even geduld hebben voordat hij zich opent.

http://www.mediatotaal.nl/test/download.php?download=193

Groeten

Edwin

Interessant.... :o

Nu nog iemand van Hear die hem beluisterd heeft in een fatsoenlijke set. :rolleyes:

Wat is een serieuze set?

Is dat een set die veel geld heeft gekost?

Is dat een set die bestaat uit gerenomeerde merken?

Is dat een set die in het bezit is van een audiofiel die beweert de referentie in huis te hebben?

Is dat een set die samengesteld is door een muzikant die viool speelt of Piano en die zelfs 'hout' hoort in instrumenten?

Nee hoor, een serieuze set bestaat niet. De serieuze set heb jij alleen zelf. Als Pietje bijv met z'n Krell en Wilson Audio speakers zegt dat de CD-speler niet klinkt, dan zegt mij dat nog niks.

En daarbij komt nog dat elk audioblad lyrisch is over deze speler. Het is de eerste speler sinds tijden voor 400 Euro die overal zeer goed getest is en die de competitie aankan met spelers tot ruim 1000 Euro

Maarja, klinkt de speler niet op mijn serieuze set, dan is ie toch niet zo goed, althans in mijn setje en akoestiek dan. Simpel h

....deze flink te modificeren tot een ware high-end speler. Tent clock erin plus ringkern, en panasonic elco's op de achterkant. En dan vierkant een Wadia 860 het bos inspelen.  :D

Groeten

Edwin

B)

Geachte heer Snoek,

Kijk, deze gedachte speelde mij dus

Interessant.... :o

Nu nog iemand van Hear die hem beluisterd heeft in een fatsoenlijke set. :rolleyes:

Wat is een serieuze set?

Is dat een set die veel geld heeft gekost?

Is dat een set die bestaat uit gerenomeerde merken?

Is dat een set die in het bezit is van een audiofiel die beweert de referentie in huis te hebben?

Is dat een set die samengesteld is door een muzikant die viool speelt of Piano en die zelfs 'hout' hoort in instrumenten?

Nee hoor, een serieuze set bestaat niet. De serieuze set heb jij alleen zelf. Als Pietje bijv met z'n Krell en Wilson Audio speakers zegt dat de CD-speler niet klinkt, dan zegt mij dat nog niks.

En daarbij komt nog dat elk audioblad lyrisch is over deze speler. Het is de eerste speler sinds tijden voor 400 Euro die overal zeer goed getest is en die de competitie aankan met spelers tot ruim 1000 Euro

Maarja, klinkt de speler niet op mijn serieuze set, dan is ie toch niet zo goed, althans in mijn setje en akoestiek dan. Simpel h

....deze flink te modificeren tot een ware high-end speler. Tent clock erin plus ringkern, en panasonic elco's op de achterkant. En dan vierkant een Wadia 860 het bos inspelen.  :D

Groeten

Edwin

B)

Geachte heer Snoek,

Kijk, deze gedachte speelde mij dus