zaffel Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Ik heb een interlink waar de pluggen erg strak zitten. Hoe kan ik dat verminderen, om het soepeler te maken??? Met WD40 of lost dat het vergulde laagje op van de Cinchbussen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Waarom zou je dat willen doen. Iedereen hier op het forum streeft ernaar een zo vast mogelijke verbinding te maken, want dan is de overgangsweerstand over het algemeen het kleinst. Dus hoe vaster hoe beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 Eens met sodejuu. Niks aan doen gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 Ha zaffel Heb je niet per ongeluk van die pluggen volgens het WBT principe? Hiermee bedoel ik dat er op de plug een soort van draaibare bus zit waarmee je de plug vastklemt. Zo ja, effe die bus wat slagen losdraaien, dan de plug erop, en weer vastdraaien. Zo nee, lekker laten zitten. Hoe strakker hoe beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 kijk wel uit met het erafhalen van de interlinks,kan dan makkelijk een de uitgang beschadigen door te veel kracht(is bij mij als eens voorgekkomen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts