Jump to content

Ervaringsverslag PWB-producten

The_Ark
 Share

Recommended Posts

als je niet wordt overtuigd door

- ervaringsverhalen of eigen ervaringen

- recensies van (kritische) audio-journalisten

- of door DBT's

waardoor dan wel? metingen?

't is bijna om hopeloos van te worden :rolleyes::D

als je niet wordt overtuigd door

- ervaringsverhalen of eigen ervaringen

- recensies van (kritische) audio-journalisten

- of door DBT's

waardoor dan wel? metingen?

't is bijna om hopeloos van te worden :rolleyes:  :D

Waarom zijn we niet allemaal moslim terwijl moslims ons met geweld ervan proberen te overtuigen dat de islam de enige manier is om in de hemel te komen?

Dat is een heel domme opmerking, Ravon.

Vraag jij de moderatoren om dit te verwijderen, of moet ik dit doen?

(ps.: ik ben geen moslim.)

Lekker vaag weer (typisch voor dat gedoe). Dus een "journalist" en een verwijzing naar een verwijzing in een krant moeten mij nu overtuigen? :blink: Ja, het staat toch op internet? Dan is het waar, toch? Zoiets? :P

@erjee,ravon

Waarom zijn we niet allemaal moslim terwijl moslims ons met geweld ervan proberen te overtuigen dat de islam de enige manier is om in de hemel te komen?

ik voel me niet aangesproken, noch beledigd :)

A. ik wil niemand overtuigen, ieder mag zichzelf overtuigen. Maar de informatie moet wel beschikbaar zijn, vandaar de link naar het artikel. Iedereen is intelligent genoeg om een oordeel te vormen en is vrij in zijn keuze om de tweaks te proberen.

B. je kunt in de retorische vraag voor 'moslim' even makkelijk 'christen', 'Ajax-supporter', 'CDA-er' of 'buizenliefhebber' invullen, dus ik mis the point.

(het enige bezwaar dat ik moet maken is dat er weer een link wordt gelegd tussen moslims en geweld) :ph34r::rolleyes:

B. je kunt in de retorische vraag voor 'moslim' even makkelijk 'christen', 'Ajax-supporter', 'CDA-er' of 'buizenliefhebber' invullen, dus ik mis the point.

(het enige bezwaar dat ik moet maken is dat er weer een link wordt gelegd tussen moslims en geweld)  :ph34r:  :rolleyes:

Je hebt mijn punt begrepen.

En misschien is het goed als je de moeite neemt om de koran eens te lezen en om je niet te laten verblinden door