alvinio Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 hallo allemaal, ik ben altijd bezig met het veranderren van mijn 2e set omdat ik dat leuk vind en omdat ik altijd wil verbeteren maar natuurlijk wel binnen mijn budget nu kan ik dus een cambridge audio c70 voorversterker kopen voor niet veel geld maar ik vraag me af of dat dus beter is qua technische specificaties dan mijn nad 1300 monitor series? nu weet ik dat er in mijn nad een gewone vierkante trafo inzit en in de cambridge een ringkern maar verder weet ik geen speceficaties groet, alwin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Niet gehinderd door enige kennis over de NAD. Ik heb de Cambridge een tijdje kunnen gebruiken. Eeen hele aardige instap voorversterker. Ziet er ook nog iets aardiger uit, ben niet echt een fan van het NAD design. Wel oud, maar dat zijn ze volgens mij allebei. Het einge probleem dat ik me kan herinneren is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Hallo Alvinio, Ik heb zelf een jaar of 6 met de 1300 gespeeld. Geef echter toch sterk de voorkeur aan "Engels" klinkende amps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvinio Posted 23 juni 2005 Author Report Share Posted 23 juni 2005 Hallo Alvinio, Ik heb zelf een jaar of 6 met de 1300 gespeeld. Geef echter toch sterk de voorkeur aan "Engels" klinkende amps. ik vind dat de nad idd iets wat schel en wat kouder klinkt zou de c70 wat warmer klinken? of iets minder schel? natuurlijk een lastige vraag maargoed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Hallo Alvinio, Ik heb zelf een jaar of 6 met de 1300 gespeeld. Geef echter toch sterk de voorkeur aan "Engels" klinkende amps. ik vind dat de nad idd iets wat schel en wat kouder klinkt zou de c70 wat warmer klinken? of iets minder schel? natuurlijk een lastige vraag maargoed Helemaal zeker weet ik het niet, maar die kans is z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts