Matt Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 ....en allerlei aanverwante zaken. Ik had het nog nooit gezien. Kwam het gisteren tegen in de bladenzaak voor 5 euro, best een aanrader. Met een heel stuk over Micro Seiki en over Thomas Scheu... Groet, Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weerfreak Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 ja die duitsers zijn nog gekker op analoog dan wij denk ik wel eens. ja ik zag dat blad ook staan bij de Donner in R.dam. Zag er goed uit en staat tenminste minder vol met reclame als bijv. What hifi. Gek dat in Engeland bijvoorbeeld Transrotor niet wordt verkocht. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 ja die duitsers zijn nog gekker op analoog dan wij denk ik wel eens. ja ik zag dat blad ook staan bij de Donner in R.dam. Zag er goed uit en staat tenminste minder vol met reclame als bijv. What hifi. Gek dat in Engeland bijvoorbeeld Transrotor niet wordt verkocht. robin Transrotor niet in Engeland te koop, dat vind ik helemaal niet zo gek. Ze zijn daar niet zo tuk op Duitse dingen, auto bijvoorbeeld: Opel wordt daat als Vauxhall verkocht, Roover deed het daar heel goed, net als de andere merken in de Britisch Leyland groep, in contrast met de rest van de wereld. BMW probeerde Rover over te nemen, die samenwerking is, de merknaam "Mini" onmiddels weer voorbij. Ze willen de Euro ook niet.... Eigenwijs volk dat overigens terecht waarde hecht aan produkten van eigen bodem. Ze rijden ook "links" op de weg he Waarom zouden ze ook he ? Draaitafels : Michell Ingineering. Speakers : B&W, KEF, MONITOR AUDIO, enz.... mvgr. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
weerfreak Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 ja die duitsers zijn nog gekker op analoog dan wij denk ik wel eens. ja ik zag dat blad ook staan bij de Donner in R.dam. Zag er goed uit en staat tenminste minder vol met reclame als bijv. What hifi. Gek dat in Engeland bijvoorbeeld Transrotor niet wordt verkocht. robin Transrotor niet in Engeland te koop, dat vind ik helemaal niet zo gek. Ze zijn daar niet zo tuk op Duitse dingen, auto bijvoorbeeld: Opel wordt daat als Vauxhall verkocht, Roover deed het daar heel goed, net als de andere merken in de Britisch Leyland groep, in contrast met de rest van de wereld. BMW probeerde Rover over te nemen, die samenwerking is, de merknaam "Mini" onmiddels weer voorbij. Ze willen de Euro ook niet.... Eigenwijs volk dat overigens terecht waarde hecht aan produkten van eigen bodem. Ze rijden ook "links" op de weg he Waarom zouden ze ook he ? Draaitafels : Michell Ingineering. Speakers : B&W, KEF, MONITOR AUDIO, enz.... mvgr. Henri jammer alleen dat ze op een bentley, rolls, jaguar en lotus na niet echt goed wagens kunnen maken. de hifi apparatuur vind ik wel prachtig. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 jammer alleen dat ze op een bentley, rolls, jaguar en lotus na niet echt goed wagens kunnen maken. de hifi apparatuur vind ik wel prachtig. robin Jammer ook dat die merken niet meer in Engelse handen zijn. Bentley is van VW, dus Duits. Rolls is van BMW, dus ook Duits. Jaguar is van Ford, dus Amerikaans (iig van oorsprong) en Lotus is volgens mij van Proton, een Maleisisch automerk. Neemt niet weg dat het idd allemaal gave auto's zijn, maar erg Engels zijn ze niet meer. Aan de andere kant, als ze niet in buitenlandse handen waren gevallen, was er waarschijnlijk net zo veel van over als van MG/Rover nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 juni 2005 Report Share Posted 3 juni 2005 Deutsche Hifi- richtige hifi. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
dave koekwous Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Het nieuwe blad LP is een zeeeer mooi blad voor iedereen die de langspeelplaat nog geen plekje op de zolder heeft gegeven, of degene die hiermee wil beginnen. De prijs van 5 euro is ook niet teveel voor dit prachtig geillustreerde blad. Het enige nadeel is dat het nog niet overal is te krijgen...... Zoeken en kopen!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dave koekwous Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Het is een blad wat alleen maar over de platenspeler en lp's gaat. Er staan lp recenties in en mooie stukken over verschillende platenspelers, phono trappen en elementen. Daarbij zijn zeer mooie foto's geplaatst en staat verschillende componenten uitgebreid beschreven. Ook de fysieke omvang doet een hogere prijs vermoeden. Een echt blad voor de liefhebber van vinyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Moet ik eigenlijk wel hebben... Hmmm. Tossa de Mar. HiFi+ -Vinyl- special of iets dergelijks onder mijn neus, San Miguel Special tussen mijn tanden..... Effe beter dan zo'n frut- weekend met dit weer. Toch? En de zee zwemt daar toch lekkerder dan het zwembad in Zevenhuizen. Ambiance en zoutgehalte.. Archimedes en zo... Hmmmm. even wegzwijmelen hoor... Het kind in me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 6 juni 2005 Report Share Posted 6 juni 2005 Het nieuwe blad LP is een zeeeer mooi blad voor iedereen die de langspeelplaat nog geen plekje op de zolder heeft gegeven, of degene die hiermee wil beginnen.De prijs van 5 euro is ook niet teveel voor dit prachtig geillustreerde blad. Het enige nadeel is dat het nog niet overal is te krijgen...... Zoeken en kopen!!!!!!!! voor What hifi durven ze bij de draak in vlaardingen 12,30 euro te vragen. Sorry hoor kan het effe minder. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 7 juni 2005 Report Share Posted 7 juni 2005 Het enige nadeel is dat het nog niet overal is te krijgen...... En dat het weinig kritisch is. Maar wat wil je, met een blad dat nog van de grond moet komen? Ik heb er alvast mijn voordeel met gedaan: in nummer 2 stond een prachtig meubel van Tabula Rasa. Enkele e-mails en maanden verder, en ik heb er zo'n twee in de woonkamer, deels op maat gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 7 juni 2005 Report Share Posted 7 juni 2005 Het enige nadeel is dat het nog niet overal is te krijgen...... En dat het weinig kritisch is. Maar wat wil je, met een blad dat nog van de grond moet komen? Ik heb er alvast mijn voordeel met gedaan: in nummer 2 stond een prachtig meubel van Tabula Rasa. Enkele e-mails en maanden verder, en ik heb er zo'n twee in de woonkamer, deels op maat gemaakt. Hoe kritisch kan een promo tijdschrift zijn? In Nederland is alleen dit Forum kritisch en dan vooral op de prijs! Ja,ja waar een klein land groot in kan zijn. In een winkel te Antwerpen Tabula gezien en gevoeld ,erg massief. . ( goed platen scoren trouwens daar) p.s.http://www.tabula-rasa-interior.de wel erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 7 juni 2005 Report Share Posted 7 juni 2005 MIjn winkelier heeft al zijn boeken erop nageslagen. Wilde de lage prijs namelijk niet geloven. Ik heb er geen spijt van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 juni 2005 Report Share Posted 7 juni 2005 dit topic is al eens geweest LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 7 juni 2005 Report Share Posted 7 juni 2005 Hee Kraus, bedankt. Ik bedoel, daar zat een leuke link bij, waardoor je op die site van dat blad terecht komt. Leuk, dit soort dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 8 juni 2005 Author Report Share Posted 8 juni 2005 dit topic is al eens geweestLP Hee dat had ik niet gezien.... Inderdaad een leuke link. Ben gaandeweg mijn duits aan het opvijzelen. Kan wel een oppoetsbeurt gebruiken! Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 juni 2005 Report Share Posted 10 juni 2005 Het blad heeft inmiddels ook een << Website >>. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 10 juni 2005 Report Share Posted 10 juni 2005 Het blad heeft inmiddels ook een << Website >>. En heeft Paul hem inmiddels al gevonden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 juni 2005 Report Share Posted 10 juni 2005 Het blad heeft inmiddels ook een << Website >>. En heeft Paul hem inmiddels al gevonden? Jazeker, ik heb inmiddels de delen 2,3 en 4 in mijn bezit en kijk met belangstelling uit naar de nieuwste editie die volgende maand uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 juni 2005 Report Share Posted 12 juni 2005 Ik zag het blad (een redelijk aantal) gisteren toevallig bij de Bruna in Almere stad liggen en heb hem meteen gekocht. Mijn eerste indruk (na vluchtig doorkijken) is goed. Er staan veel testen in over de hardware en ook de software komt aan bod. Wat ik grappig vond was een stukje over "de plaat (Pink Floyd - Dark Side of the Moon) en welke wijn er bij past". Mijn Duits is helaas niet meer wat het geweest is (was nooit erg goed :-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 15 juni 2005 Report Share Posted 15 juni 2005 Eindelijk een foto van mijn tabulae rasae. (groot!) http://img296.echo.cx/img296 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts