Jump to content

CD diepvriezen

Markinton
 Share

Recommended Posts

Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? :confused:
Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af ;):D

Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik ook niet, maar ik heb effe wat anders aan m'n hoofd.

Als er bij jou een Jehova aan de deur komt ga je je dan ook een keer naar zijn kerk? :huh: het gaat hier om het wel of niet geloven van bepaalde dingen :rolleyes: en sommige mensen willen daarvoor bewijs voor dat ze het geloven ;) kortom we zijn niet allemaal zo goed gelovig :D

Ik ga het trouwen nu wel ff proberen (het invriezen) ik heb toevallig twee de zelfde cd`s van Oleta Adams.

Iemand nog tips of richtlijnen hoelang het vriezen en weer op temperatuurkomen moet?????????? :unsure:

Marcel

Guest Theo H.

Dat invriezen ook wel eens gelezen over kabels.

Wereld van verschil.

Ik zou zeggen, hou het hoofd koel en de cd's warm.

Groet,

Theo H.

Iemand nog tips of richtlijnen hoelang het vriezen en weer op temperatuurkomen moet?????????? :unsure:

Marcel

Zoals reeds eerder gezegd: 24 uur in diepvries en langzaam weer op temp laten komen (dmv invriezen in thermobag (of piepschuim) of ontdooien door tussenstap in koelkast).

- minimaal 5 uur in de diepvries (langer mag)

- daarna met koelelementen of meegevroren handdoek in koelkast >8 uur ontdooien

- daarna nog >24 uur op kamertemp laten komen

en anders kijk je gewoon even in een kookboek,

daar staan nog veel meer tips in :rolleyes:

:huh: Men neme een cd en kookt die tesamen met een uitje, zout en versgemalen peper :lol::lol::lol:;)

Marcel