Jamai_lover222 Posted 28 januari 2005 Report Share Posted 28 januari 2005 Surfend op het web kwam ik via dhtrob.com op Scott Nixons DAC page. Deze man biedt non oversampling DAC's aan voor weinig geld. Ideaal voor de man met twee linker handen. Ik heb dan ook een Shibi Saru dac besteld... Ik ben benieuwd of het wat is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 28 januari 2005 Report Share Posted 28 januari 2005 Ik heb toevallig ook een NO Dac (zelfbouw) en ik kan je het aanbevelen, het is niet het laatste station in details of extensie (in het laag of hoog), echter op een of andere manier klinkt het heel coherent en vloeiend, aanrader! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 29 januari 2005 Author Report Share Posted 29 januari 2005 Ik ga zelf nog wat aan de detailering lopen prutsen. Ik heb goede hoop dat ik dat kan verbeteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 kijk dan ook eens op http://jwg.student.utwente.nl/fedde/nonoz3.html . Niet moeilijk, wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 29 januari 2005 Author Report Share Posted 29 januari 2005 Het is een langgekoesterde droom van mij zelf iets te bouwen. Ik snap er alleen echt helemaal niets van. Dan is iemand die zoiets voor $ 250 voor mij in elkaar zet een uitkomst. Helemaal met de huidige dollar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Op mijn webspace staan nog wat foto's van de DDDAC van Doede Douma die ik vorig jaar heb gebouwd Het ding klinkt voor z'n geld echt erg goed. Met wat betere componenten is ook hier weer een winst te behalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Een tijdje geleden heb ik de Convertus van TNT-audio gebouwd. Het ding heeft zeer beslist bijzonder goede eigenschappen. Maar aan het zero-oversampling principe kleven ook wat nadelen waar de rest van de installatie gevoelig voor kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts