AudioBill Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Beste mensen, Ik heb vandaag de Totem 'WIND' gehoord en was erg onder de indruk! Wie heeft er nog meer ervaring met deze speaker en wie kan mij wat meer over het merk Totem vertellen. En in hoevere is er een vergelijk met de Totem 'FOREST'. Groetjes AudioBill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Beste mensen, Ik heb vandaag de Totem 'WIND' gehoord en was erg onder de indruk! Wie heeft er nog meer ervaring met deze speaker en wie kan mij wat meer over het merk Totem vertellen. En in hoevere is er een vergelijk met de Totem 'FOREST'. Groetjes AudioBill. Ik heb op een vad beurs een keer de totem arro gehoord...was toen pas uit die speaker. Tezsamen met dat topmodel [onder elke kast een sub] van hun wat een mindere indruk op mijn achterliet als de arro's! Wat een wereldse speakers die totems...althans de arro dan ongehoord goed laag voor zo'n slanke zuil en voroal kamervullend [was een redelijk groot zaaltje] Alleen die bullets of wat het ook mag zijn die op de kast stonden....ik weet nog altijd niet wat het verschil was met of zonder die bullets. Gewoon een prachtig mooi merk totem meer kan ik er niet over zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Beste mensen, Ik heb vandaag de Totem 'WIND' gehoord en was erg onder de indruk! Wie heeft er nog meer ervaring met deze speaker en wie kan mij wat meer over het merk Totem vertellen. En in hoevere is er een vergelijk met de Totem 'FOREST'. Groetjes AudioBill. Ik heb op een vad beurs een keer de totem arro gehoord...was toen pas uit die speaker. Tezsamen met dat topmodel [onder elke kast een sub] van hun wat een mindere indruk op mijn achterliet als de arro's! Wat een wereldse speakers die totems...althans de arro dan ongehoord goed laag voor zo'n slanke zuil en voroal kamervullend [was een redelijk groot zaaltje] Alleen die bullets of wat het ook mag zijn die op de kast stonden....ik weet nog altijd niet wat het verschil was met of zonder die bullets. Gewoon een prachtig mooi merk totem meer kan ik er niet over zeggen Klopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Die Beaks schijnen geen waarneembaar verschil te bewerkstelligen. Iemand heeft die op de Forest gekocht en die zegt dat het niets uitmaakt. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Die Beaks schijnen geen waarneembaar verschil te bewerkstelligen. Iemand heeft die op de Forest gekocht en die zegt dat het niets uitmaakt. Hubertinus Das erg vreemd dat hij geen verschil hoort, want die beaks maken echt heel erg veel verschil en dat alleen in positieve zin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 26 januari 2005 Author Report Share Posted 26 januari 2005 Wat doen die Beaks dan eigenlijk, en hoe gebruik je die???? Maken ze nu wel of geen verschil uit, en wat kosten ze? Groetjes AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts