Haudio Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Beste Allemaal, Wat vinden jullie van Goldmund ? Vooral ivm draaitafels , ik ken iemand die heeft een Draaitafel van Goldmund met een Lepton arm. Misschien wil hij hem wel verkopen, maar weet het nog niet zeker , bovendien wil hij hem alleen verkopen aan een kenner, die er zorgvuldig mee omgaat. Wat denken jullie hiervan en wat zou hij waard zijn er heeft het laatst een Jan Allaerts MC 1 Boron in gezeten. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Wil je hem zelf niet inruilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 17 januari 2005 Author Report Share Posted 17 januari 2005 Wil je hem zelf niet inruilen? Beste Jamai-Lover222, Hij zoekt een liefhebber die hem gebruikt . MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 17 januari 2005 Author Report Share Posted 17 januari 2005 Iets meer info Henk, welke Goldmund welke arm (of heeft Lepton er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieniel Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Lepton... is / was dat niet die man die zelf armen maakte in z'n woonkamer? hij had toen diverse draaibanken staan, en maakte precisie onderdelen voor de armen. hij bouwde ook zelf platenspelers ik ben ooit bij m thuis geweest (ergens rond Eindhoven dacht ik) en z'n huis stond stampend vol met draaitafels, elementen e.d. kheb toen nog een Shure Ultra 500 element van m overgenomen en jaren plezier van gehad. Goldmund is sowieso een begrip in draaitafels uiteraard, en die Lepton arm zal ook wel puik zijn. Ikzelf sla ff een rondje over vanwege andere prioriteiten, maar er zal best een zorgzame liefhebber voor zijn lijkt me. grtz. Jaap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Oftwel of http://de.geocities.com/bc1a69/goldmund_eng.html (een DD fansite ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits12 Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Volgens mij heeft Lepton minimaal twee armen gehad. Namenlijk de DV 1, en de DV2. Ik heb zelf de DV 1 gehad. best een leuke arm voor die tijd. Maar volgens mij worden er nu wel beter gemaakt. Maar ook genoeg minder goed. Frits Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts