rvendrig Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Ik ben op zoek naar een hc-set, zoals de Jamo AVR-693 of AVR-793 met DVD-speler. Maar ik heb twee kamers waar ik tegelijk hetzelfde wil horen. Nu heb ik begrepen dat daar verschillende oplossingen voor zijn. Een tweede set speakers (speakers "B"); een verbinding met een tweede versterker met eigen speakers of via een speciale mutliroom iets. Heeft iemand ervaring met de tweede optie en welke sets ondersteunen dat? Weet iemand wat mogelijk is met bijv. de Jamo? Zijn er nog andere oplossingen? Hoe werkt zo'n multiroom set eigenlijk en is dat prijsgewijs voor particulieren interessant? dank voor de info. Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Er zijn wel multiroom sets en versterkers met meerder seakeraansluitingen (die je ook tegelijk kan gebruiken als de impedantie niet te laag is). Overigens als ik zowel de radio in de kamer aanheb en een radio in mijn slaapkamer dan klinkt het voor geen meter in de gang (of in het overgangsgebied waar je beide kunt horen), je hoort dan steeds een soort echo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts