mordante Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Hallo mensen, Ik zou best een keer bij mij thuis een recensie van mijn set willen organiseren. Op dit moment ben ik redelijk tevreden, maar ik ben benieuwd wat andere er van vinden. Mijn referentie is mijn eigen set dus wil ik wat mensen uitnodigen die andere referenties hebben en die eventueel ideeen hebben waar ik niet snal aan zou denken. Ik woon in Leiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Mordante, Lijkt me leuk om een keer langs te komen. Volgens mij hadden we in het verleden al eens een halve afspraak gemaakt voor een luisterbezoek bij mij thuis maar is dit er tot op heden nog niet van gekomen. Momenteel ben ik even wat minder mobiel (net een knieoperatie achter de rug) maar zodra ik weer mobiel ben kan ik een keer jou kant op komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 november 2004 Author Report Share Posted 17 november 2004 Laat maar horen wanneer je weer wat mobiler bent. Je bent van harte welkom. Verder niemand intresse, niemand die mij wil verblijden met zijn aanwezigheid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Laat maar horen wanneer je weer wat mobiler bent. Je bent van harte welkom. Verder niemand intresse, niemand die mij wil verblijden met zijn aanwezigheid? Doe in Mordante. Ik hoop over een maand weer mobiel te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Laat maar horen wanneer je weer wat mobiler bent. Je bent van harte welkom. Verder niemand intresse, niemand die mij wil verblijden met zijn aanwezigheid? Ben een mooi weer rijder (motor), zit er voorlopig dus ff niet in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 november 2004 Report Share Posted 18 november 2004 nou lijkt me ook wel leuk, in woon in Delft dus das niet ver. ik heb wel enige tijdnood want mijn pa ligt in het ziekenhuis en ik bezoek m vaak, mar over een maand moet het toch wel lukken. groet Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 november 2004 Author Report Share Posted 18 november 2004 nou lijkt me ook wel leuk, in woon in Delft dus das niet ver. ik heb wel enige tijdnood want mijn pa ligt in het ziekenhuis en ik bezoek m vaak, mar over een maand moet het toch wel lukken. groet Rob Succes met je vader, audio is leuk maar er zijn belangerijkere dingen. Dan gaan we over een maand wat regelen, want Zee kan nu ook niet ivm knieoperatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 27 november 2004 Author Report Share Posted 27 november 2004 Ergens tussen kerst en oud en nieuw? Ik ben dan de hele week vrij. Andere iedeen zijn uitreaard welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 28 november 2004 Report Share Posted 28 november 2004 Laat maar horen wanneer je weer wat mobiler bent. Je bent van harte welkom. Verder niemand intresse, niemand die mij wil verblijden met zijn aanwezigheid? ...een pokke end weg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaffel Posted 22 december 2004 Report Share Posted 22 december 2004 Hallo mensen, Ik zou best een keer bij mij thuis een recensie van mijn set willen organiseren. Op dit moment ben ik redelijk tevreden, maar ik ben benieuwd wat andere er van vinden. Mijn referentie is mijn eigen set dus wil ik wat mensen uitnodigen die andere referenties hebben en die eventueel ideeen hebben waar ik niet snal aan zou denken. Ik woon in Leiden. Ooit moet je tevreden zijn met wat je hebt. Anders blijf je upgraden en je verliest er toch altijd weer op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 december 2004 Report Share Posted 22 december 2004 stilstaan is achteruitgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 december 2004 Report Share Posted 22 december 2004 maar tevredenheid brengt rust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 december 2004 Report Share Posted 22 december 2004 Waar blijft die recensie van het bezoek van Zee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 24 december 2004 Author Report Share Posted 24 december 2004 Waar blijft die recensie van het bezoek van Zee? Dat vroeg ik mij ook al af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 28 december 2004 Report Share Posted 28 december 2004 Ik zit even wat krap in de tijd jongens. Nog even wat zakelijke bezigheden die voor het einde van het jaar afgerond moeten zijn. Ik hoop dit weekeinde een klein verslagje te schrijven. Laat ik alvast verklappen dat ik de luistersessie bij Mordante erg leuk vond en dat het ook erg mooi klonk. Wordt vervolgd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts