Jump to content

Recensie

mordante
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik zou best een keer bij mij thuis een recensie van mijn set willen organiseren. Op dit moment ben ik redelijk tevreden, maar ik ben benieuwd wat andere er van vinden. Mijn referentie is mijn eigen set dus wil ik wat mensen uitnodigen die andere referenties hebben en die eventueel ideeen hebben waar ik niet snal aan zou denken.

Ik woon in Leiden.

Mordante,

Lijkt me leuk om een keer langs te komen. Volgens mij hadden we in het verleden al eens een halve afspraak gemaakt voor een luisterbezoek bij mij thuis maar is dit er tot op heden nog niet van gekomen.

Momenteel ben ik even wat minder mobiel (net een knieoperatie achter de rug) maar zodra ik weer mobiel ben kan ik een keer jou kant op komen.

nou lijkt me ook wel leuk, in woon in Delft dus das niet ver.

ik heb wel enige tijdnood want mijn pa ligt in het ziekenhuis en ik bezoek m vaak, mar over een maand moet het toch wel lukken.

groet

Rob

Succes met je vader, audio is leuk maar er zijn belangerijkere dingen.

Dan gaan we over een maand wat regelen, want Zee kan nu ook niet ivm knieoperatie.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hallo mensen,

Ik zou best een keer bij mij thuis een recensie van mijn set willen organiseren. Op dit moment ben ik redelijk tevreden, maar ik ben benieuwd wat andere er van vinden. Mijn referentie is mijn eigen set dus wil ik wat mensen uitnodigen die andere referenties hebben en die eventueel ideeen hebben waar ik niet snal aan zou denken.

Ik woon in Leiden.

Ooit moet je tevreden zijn met wat je hebt. ;) Anders blijf je upgraden en je verliest er toch altijd weer op.

Ik zit even wat krap in de tijd jongens. Nog even wat zakelijke bezigheden die voor het einde van het jaar afgerond moeten zijn. Ik hoop dit weekeinde een klein verslagje te schrijven.

Laat ik alvast verklappen dat ik de luistersessie bij Mordante erg leuk vond en dat het ook erg mooi klonk. Wordt vervolgd....