Jump to content

phonotrap [mm/mc]

ELSON
 Share

Recommended Posts

Hai allemaal,

Ik heb geen ervaring met E Bay maar wel eens iets via een Amerikaans postorderbedrijf gekocht wat je hier niet kon krijgen. Het ging overigens om iets van 50 dollar waar je ook geen garantie voor nodig had. Je kon kiezen uit verschillende verzendwijzen waaronder verzekerd tot aan je huis toe. Voor dat soort kleine bedragen doet de douane ook niet moelijk dus geen BTW en invoerrechten. Ik had het binnen een week.

Overigens verwerken die yanks dit soort zaken werkelijk perfect, daar kan je hier in NL niet tegen op.

Carl

Er zijn domme mensen die leren niet van hun fouten.

Er zijn slimme mensen die leren wel van hun fouten.

Er zijn zeer slimme mensen die leren van fouten van anderen.

Ik had een reactie geschreven, bewust , 15 minuten laten staan voor ik op OK wilde klikken en heb maar besloten alles weg te halen.

1 ding ,Ebay geeft niet alleen info over de verkoper maar ook over de KOPER.

Er zijn domme mensen die leren niet van hun fouten.

Gezien de records op e-Bay, zullen we jou dus in deze categorie dienen te plaatsen..........

:huh:

• 3 weeks later...

Hoi medeforumers,

Update.

Een week of twee geleden een DL 160 [tweedehandsie] gekocht.Had volgens de vorige eigenaar ca. 100 uur weg.Gaat steeds beter klinken en moet mijns inziens zelfs nog wat verder ingespeeld worden.Nah ok het is een "tough job" maar ik moet er doorheen. :huh::huh::D:D

Tegelijkertijd een Shure m97xe aan de andere kant van de grote sloot besteld en deze kwam vandaag binnen. :) Ik heb nu twee mooie elementen voor de prijs van nog geen 1 in Nederland.Nu alleen kijken of S-K nog een extra headshell [had ie nog,dacht ik] voor de Sony PS 6750 kan/wil leveren.

groet ElSon

Hallo San,

E-bay was voor mij gewoon een testje/gokje,en gelukkig goed gegokt.

Eparkitny was de aanbieder op E-bay.Heeft op dit moment geen shure s in de aanbieding[is een momentopname]

Hoe die klinkt weet ik nog niet.Ik heb de verzegeling zelfs nog niet verbroken.Misschien zit er wel een piep klein baksteentje in :D Ik hoop dat medeforumer S-K mij een extra head shell kan bezorgen.Ik heb echter alle vertrouwen in de m97xe van Shure

Ik heb de betaling via Paypal laten lopen.[< 60.00 euro] Dat bedrag hangt af van de omwisselkoers van dat moment.En de Dollar is momenteel zwakjes. :)

Ik heb geen last van douanerecht en btw gehad.Als Douanerecht geldt voor dit artikel 4 % [over aankoop + verzkstn] en daarna 19% btw erover heen.Echter als het bedrag van het "douanerecht" minder is als 10.00 euro wordt het niet geheven.Dus blijft over de 19% btw,en die hoefde ik ook niet te betalen :)

Nou dat was het wel zo'n beetje

groet ElSon