Frank K. Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 beste haudio, ;-)dank je wel voor deze reactie... ik neem aan dat deze voorvloeit uit mijn pb aan jou.. zou je misschien ook een grove suggestie aan durven aangaande de pre's passende bij deze tafel ? (prijscategorie 400/500 euro? ) of vraag ik nu teveel? mvg, bees Hoi Bees, even reageren op jouw vraag v.w.b. een pre pre in de genoemde prijsklasse. Een Lehmann Black Cube is wel heel mooi, of eentje van Creek. Zelf heb ik er een op de kop kunnen tikken van Clearaudio, nl. de Basic. Deze past zelf de impedantie aan naar het gebruikte element. Zowel MM als MC. Staat er volgens mij nog eentje te koop. Al deze pre's liggen in deze prijsklasse. Voldoen trouwens allemaal heel goed. Groet: Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 beste haudio, ;-)dank je wel voor deze reactie... ik neem aan dat deze voorvloeit uit mijn pb aan jou.. zou je misschien ook een grove suggestie aan durven aangaande de pre's passende bij deze tafel ? (prijscategorie 400/500 euro? ) of vraag ik nu teveel? mvg, bees BB= Beste Bees, Je hebt helemaal gelijk De volgende Pre Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 Worden die Sphinx phonotrappen nog gemaakt? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 wat een foeilelijke dingen. een linn lp 12 vind ik het mooist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 Worden die Sphinx phonotrappen nog gemaakt? Carl Ja. ... en ze worden ook nog verkocht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 Worden die Sphinx phonotrappen nog gemaakt? Carl Ja. ... en ze worden ook nog verkocht! Raait je de koekkoek......anders zouden ze niet gemaakt worden Goed lezen Ruudje, "maken" kan je ook opvatten als "repareren"! Maar inderdaad, het was een beetje melige opmerking van me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts