paul demo Posted 21 juli 2004 Report Share Posted 21 juli 2004 Hoi, ik kreeg vanmiddag van een collega een philips cd speler de cd 304. Het heeft het saaie philips uiterlijk maar alleen al het gewicht en het lademechanisme zegt me toch dat dit een goed produkt is. Het geluid klink, zo op het eerste gehoor ook goed en de afstandbediening werkt ook lekker. Maar nu, in mij woonkamer heb ik hem niet nodig, daar staat een T+A cd1240R zijn werk trouw te doen. Op mijn studeerkamer staat mijn oude Denon DCD3560 die rechtstreeks mijn oude eindtrap een T+A A1000 aanstuurt. Dus nu, wat te doen met de Philips? Te koop zetten? En zo ja voor hoeveel? Hij is werkelijk in goede staat. Ik hoor het graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 21 juli 2004 Author Report Share Posted 21 juli 2004 Een prima speler om te modificeren. Hij is het in ieder geval meer dan waard. Maak er dus een leuk hobby-project van Staat er ergens ook iets over zo'n cd speler modificatie en dan met name ook dit type? Met platenspelers en luidsprekers lukt me dat wel. Maar dit is toch wat meer elektronicakennis. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2004 Report Share Posted 21 juli 2004 Een prima speler om te modificeren. Hij is het in ieder geval meer dan waard. Maak er dus een leuk hobby-project van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts