Jump to content

word ik nou gek of wat ????

weet nog nix
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, :confused:

Ik heb een Sacd / Dvd speler van Philips (Dvd 763 SA) +/- 1/2 jaar oud), en het beeld stopt +/- 1 seconde bij de tellerstand van de Dvd speler van 100 minuten speeltijd en gaat vervolgens weer vrolijk verder.

En het is bij meerdere Dvd's, duurdere dvd's en dvd's van het merk goedkoopie.

Heeft iemand zoiets meegemaakt, of ben ik rijp voor het gesticht, in een witte jas met lange mouwen en de ritssluiting aan de achterkant.

(ik denk niet dat ik de enigste ben, de gekkenhuizen zitten niet voor nix vol, maar gedeelde smart is halve smart :P )

Groete,

Zullen we de "wie hoort er thuis in een gekkenhuis" discussie daar laten waar hij hoort, namelijk bij de psychiator :confused:

Het even blijven hangen van je DVD speler is een fenomeen dat bijna alle spelers kennen en heeft te maken het het wisselen van de DVD-laag (sommige DVD's maken namelijk gebruik van twee lagen om zo 9,4Gb aan informatie kwijt te kunnen i.p.v. de gebruikelijke 4,7Gb). De laser-unit moet dan dus even terug naar het begin en anders focusseren ... en dat kost even een seconde.

Nieuwere / duurdere spelers hebben soms een buffer waarin ze enkele seconden beeld en geluid informatie kunnen opslaan. Deze spelers kunnen tijdens het laagwisselen dus uit die buffer putten en laten derhalve geen stilstaand beeld zien.

Wees echter heel voorzichtig met je opmerkingen t.a.van die zogenaamde (gekken) huizen. Je moest eens weten waarom zoveel mensen daar (on)vrijwillig verblijven.

Tuurlijk, maar zitten die ook hier op het forum?

Ik bedoel, moeten we nou met alles voorzichtig gaan worden? :unsure:

Guest C J

Wees echter heel voorzichtig met je opmerkingen t.a.van die zogenaamde (gekken) huizen. Je moest eens weten waarom zoveel mensen daar (on)vrijwillig verblijven.

Tuurlijk, maar zitten die ook hier op het forum?

Ik bedoel, moeten we nou met alles voorzichtig gaan worden? :unsure:

Nee!

Alhoewel, je weet niet wat of wie er hear op het forum zitten. Daarom, omdat je de personen met wie je discussieert niet kunt zien, moet je vind ik, altijd een zekere voorzichtigheid in acht nemen. Je kunt een geintje maken, maar ook een geintje denken te maken. :(