Jump to content

Siltech

Kermit
 Share

Recommended Posts

Guest muziekfreak
Als je goed leest zie je dat ik alleen maar trends waarneem

Muziekpolitie....tuuurlijk dat doet toch iedereen.....ben liever de trend als een wanna-be-a-trend :lol:

Ben blij dat ik jullie kan vermaken :D en ik ben ook blij dat er nog mensen zijn die weten wat nederlands inhoud....en idd ik niet nee...keb andere hobby`s zoals ne*ken,muziek luisteren,bier enz.

En ff over dat vooroordeel je zinnettje zei al genoeg voor mij....ja maakte gernoeg ondersch-I-J-T tussen hififreaks en audiofielen op een sarcastische manier mag ik wel zeggen <_<

Kan zijn dat ik weer eens teheet gebakerd was op dat moment....dan bij deze mij xcuses. en voor de rest ga lekker muziekluisteren en trek je lekker een keer af. Doe ik ook iedere avond handtraining :lol::lol::lol:;)

Melige groenten van MF

trek je lekker een keer af. Doe ik ook iedere avond handtraining  :lol:  :lol:  :lol:  ;)

Melige groenten van MF

Rules of engagement

*Recencies die schunnige taal bevatten worden niet geplaatst.

<_<

En ff over dat vooroordeel je zinnettje zei al genoeg voor mij....ja maakte gernoeg ondersch-I-J-T tussen hififreaks en audiofielen op een sarcastische manier mag ik wel zeggen

Ja muziekfreak. Zoals jij het recht hebt om je mening te spuien, zo vind ik dat ik aanmerkingen mag maken op de hoge prijzen van kabels. Waarom zou ik mailen naar een fabrikant? Duur is duur, mijn mail zal echt de prijs niet verlagen. Mijn alternatief is gewoon zelf kabels in elkaar draaien. Bovendien vullen we het forum dan niet meer met topics, dus niet zo handig.

Ik kan er echter niks aan doen dat jij maar bljft denken dat ik mensen voor gek verklaar die dure kabels kopen als ik het over een kabelboer heb, dat is toch echt jouw probleem. Het zal me echt een zorg zijn, al bekabel je de koelkast met Siltech, moet jij weten..

Maar zit ik met mijn constatering dat audiofielen relatief veel geld aan kabels uitgeven fout? Die dure kabels gaan als warme broodjes, toch? Zowel interlinks als stroomkabels, alles verkoopt. Ik dacht niet dat dat zo'n vooroordeel was.

Als je goed leest zie je dat ik alleen maar trends waarneem

Muziekpolitie....tuuurlijk dat doet toch iedereen.....ben liever de trend als een wanna-be-a-trend :lol:

Ben blij dat ik jullie kan vermaken :D en ik ben ook blij dat er nog mensen zijn die weten wat nederlands inhoud....en idd ik niet nee...keb andere hobby`s zoals ne*ken,muziek luisteren,bier enz.

En ff over dat vooroordeel je zinnettje zei al genoeg voor mij....ja maakte gernoeg ondersch-I-J-T tussen hififreaks en audiofielen op een sarcastische manier mag ik wel zeggen <_<

Kan zijn dat ik weer eens teheet gebakerd was op dat moment....dan bij deze mij xcuses. en voor de rest ga lekker muziekluisteren en trek je lekker een keer af. Doe ik ook iedere avond handtraining :lol::lol::lol:;)

Melige groenten van MF

Wat moeten we hier nu mee .... ik geef even mijn mening i.v.m. je inspanningen voor de ICC, want dat moet ik toch even kwijt :huh:

Zo te lezen heb je regelmatig teveel bier en/of pillen op :blink:

De schunnige taal heb je volgens mij zelf uitgevonden en ja, dit is een forum waar iemand echt wel een IP-ban krijgt na teveel van dit soort taal, vraag maar aan Sherwin :rolleyes:

Ik vind het leuk dat je probeert een website op te bouwen, maar ik denk niet dat je er (ongevraagd) teveel tijd in moet steken <_<

Je bent bovendien het enige 'ICC lid' dat geen enkele meeting heeft meegemaakt, lekker representatief voor de rest en je bent ook niet van plan in de toekomst meetings bij te wonen .....

Bovendien zou ik je niet 'graag' ontmoeten door de 'spierballentaal' die je op het forum hanteert, dreigen en stoer doen heeft niets met onze hobby te maken en het getuigt niet van enige beschaafdheid.

Zo, dat is eruit ;)

Andr

Als je toch de topics over Henno leest Muziekfreak, kijk dan ff bij hifi.nl, dan weet je wat ik met bedreigen bedoel, al was het in dit geval 'hypothetisch' omdat je geen kabels bij Henno in bestelling had staan.

Jouw intentie in dat topic zegt mij meer dan genoeg en ook Bas heeft er iets in die richting over gezegd bij hifi.nl.

Andr

Maargoed het zal wel weer mijn fout geweest zijn dat ik te direct ben geweest....

MVG MUZIEKFREAK

Directheid is bij mij geen probleem. Wat mij betreft was jouw interpretatie van mijn stukje het probleem, maar dat heb ik je al gepoogd duidelijk te maken..

Guest muziekfreak

I have seen the light!!!

Bedankt voor de verhelderende reacties omtrent mijn fragiele persoontje beste muziekfreaks. En voor andr

Guest C J
Ja muziekfreak. Zoals jij het recht hebt om je mening te spuien, zo vind ik dat ik aanmerkingen mag maken op de hoge prijzen van kabels. Waarom zou ik mailen naar een fabrikant? Duur is duur, mijn mail zal echt de prijs niet verlagen. Mijn alternatief is gewoon zelf kabels in elkaar draaien. Bovendien vullen we het forum dan niet meer met topics, dus niet zo handig.

Ik kan er echter niks aan doen dat jij maar bljft denken dat ik mensen voor gek verklaar die dure kabels kopen als ik het over een kabelboer heb, dat is toch echt jouw probleem. Het zal me echt een zorg zijn, al bekabel je de koelkast met Siltech, moet jij weten..

Maar zit ik met mijn constatering dat audiofielen relatief veel geld aan kabels uitgeven fout? Die dure kabels gaan als warme broodjes, toch? Zowel interlinks als stroomkabels, alles verkoopt. Ik dacht niet dat dat zo'n vooroordeel was.

Een redelijk goed genuanceerde mening. <_<

Guest muziekfreak

Achja ik ben de beroedste niet...soms pak ik dingen een tikkeltje te serieus op...endus met alle gevolgen :( die geheel niet mijn bedoelingen waren!

Maarre ik ga nu mijn nieuwe subwaffer halen :D 1uur en 20 minuten kachelen :o

Guest muziekfreak

Ja als een opel kadett onder de autos valt heb je gelijk :lol:

Ik heb hem nu in ieder geval.... :blink::blink::blink: ff de ramen allemaal opnieuw kitten want anders gaat het een keer goed fout hier <_<

Ik heb hem nu in ieder geval.... :blink::blink::blink: ff de ramen allemaal opnieuw kitten want anders gaat het een keer goed fout hier <_<

Je gaat van je kamer een gesloten systeem maken? Wow! Dat is nog eens een subwoofer.. :blink::D

Guest C J
Ik heb hem nu in ieder geval.... :blink:  :blink:  :blink:  ff de ramen allemaal opnieuw kitten want anders gaat het een keer goed fout hier  <_<

Je gaat van je kamer een gesloten systeem maken? Wow! Dat is nog eens een subwoofer.. :blink::D

Niet van z'n kamer, van z'n kachel. Zo'n sub heeft echt N-i-E-M-A-N-D!!!! :lol:

Geeft niet alleen lage tonen, maar ook nog een rokerig sfeertje. :D:lol:

Guest muziekfreak
Ik heb hem nu in ieder geval.... :blink:  :blink:  :blink:  ff de ramen allemaal opnieuw kitten want anders gaat het een keer goed fout hier  <_<

scheelt niet veel nee gesloten systeem!!! vandaag eens mijn oren en handen [afstellen] goed de kost gegeven....tis een monster van een sub! 60hoog 55 breed en 70diep 15" svt waffertje mohaaawwww...doet veel in een huiskamer...een enal conus nu!

4x12" van de kappa`s 9 en die 15" sub...jip idd gesloten syteem en mijn klapraam is de basreflex!!! lolol :lol::D