Jump to content

iedolen ???

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

tja en dan lees je dat Jerny K(n)aagman die boris al lang kende en er zelf een plaatje meegemaakt had ............................

hoezo honesty ???

Begrijp je dan niet dat TV vermaak is........????? En bij kommerci

tja en dan lees je dat Jerny K(n)aagman die boris al lang kende en er zelf een plaatje meegemaakt had ............................

hoezo honesty ???

Begrijp je dan niet dat TV vermaak is........????? En bij kommerci

hoezo honesty ???

Ja lol. Waar het over gaat is dat Conamus ooit een nummer van Boris op een demo CD heeft gezet. Dat die Knaagmans nou toevallig ook direkteur van die stichting is ...

Leuker is de lijkenpikkerij van Nieuwe Revue met hun CD. Als Boris slim is stuurt ie gewoon de Buma/Stemra er op af en eist ie een paar Euro per CD of per nummer op die CD. Er zijn er 80,000 verspreid :lol:

Eric van Tijn had toch dat nummer voor Boris geschreven? Of heb ik nu een klepel horen luiden en weet niet waar de klok hangt?

Volgens mij valt die klepel nu heel ver van de koe. Het nummer waar het om draait is van Boris Titulaer en Gino Taihuttu, met wie hij 3 jaar lang in een band speelde

Afgezien van het bedroevende niveau van het gebodene was ook mevrouw Kaagman een tegenvaller.

Ik weet het, je mag iemand niet beoordelen op zijn of haar uiterlijk, maar het geval Kaagman toont onverbiddelijk dat cosmetische ingrepen niet altijd het gewenste effect sorteren.

Waar ik me haar nog herinner als een licht zinnenprikkelende verschijning, zag ik nu een soort buikspreekpop met een mimiek of de kaakscharniertjes het ieder moment konden begeven.

Jammer...

Met opgewekte groet,

hoezo honesty ???

Ja lol. Waar het over gaat is dat Conamus ooit een nummer van Boris op een demo CD heeft gezet. Dat die Knaagmans nou toevallig ook direkteur van die stichting is ...

Leuker is de lijkenpikkerij van Nieuwe Revue met hun CD. Als Boris slim is stuurt ie gewoon de Buma/Stemra er op af en eist ie een paar Euro per CD of per nummer op die CD. Er zijn er 80,000 verspreid :lol:

Dat zal hij als ik De Telegraaf deze keer mag geloven (....) waarschijnlijk niet doen, want ik las gisteren dat hij een overeenkomst heeft getekend met genoemde Taihuttu, waarin hij afziet van alle rechten op de door hun samen geschreven nummers.

Overigens las ik vanochtend weer dat Boris heel boos is op Taihuttu en ontkent een overeenkomst te hebben getekend.

Welles-nietes-welles-nietes......Leuk hoor, zo'n rel.

Die Taihuttu moet wel een enorm gefrustreerde looser zijn zeg om zo op het succes van zijn ex-muziekmaatje mee te willen liften.

:(

De appel valt dus niet ver van de boom :rolleyes:

fokkeensukke.gif

Ik lees nu weer dat Boris zijn ouwe maat toch voor het gerecht wil slepen. Smullen. Zo wordt Idols nog veel leuker.

Guest Hubertinus

Gino Taihuttu is/was de gitarist/frontman van Gin'on the Rocks. Kennen jullie die band niet? Heeft de grote prijs van Nederland gewonnen een x aantal jaren terug.

Ik denk dat Boris blij mag zijn dat hij met Gino in een band zit/zat, want Boris is een F*ckface en Gino een goeie gitarist.

Hubertinus

Nee nooit van gehoord Hubertinus. Ze hebben die prijs niet ten gelde kunnen maken want ze zijn nooit doorgebroken. Die Gino kan misschien best met een een gitaar omgaan maar hij is gewoon strontjaloers. Zag hem gisteren in een kort interview, hij zou de stem van Boris "ontmaagd" hebben. Wat een eikel is dat zeg, zou Boris hem mischien hebben moeten pijpen?

:ph34r: