seoman Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Hier een leuk grapje van de elektuur Erg gedateerd maar als nijmegenaar zet ik mijn vraagtekens bij deze benaming. Nu hou ik op met scannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Ze hadden een vooruitziende blik gezien de manier waarop de politiek recentelijk met Ma(y)be(l) is omgegaan Overigens het beste ontwerp van Elektuur is m.i. toch de destructieve zekeringentester. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Ach, het is gewoon een vroege randomgenerator Naar mijn idee is het beste funontwerp van Elektuur de Reuk Generator voor geur-TV, uit een halfgeleidergids ergens laat jaren '80. Met het alom bekende LM4711 geurgenerator-ic Ik zal eens zoeken of ik 'm nog ergens kan vinden. We hebben 'm op mijn werk met een aantal "gebouwd". Het zag er visueel prima uit, net als op de foto in de betreffende Elektuur. En werken deed ie ook, al was het maar voor even Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Naar mijn idee is het beste funontwerp van Elektuur de Reuk Generator voor geur-TV, .... Ik zal eens zoeken of ik 'm nog ergens kan vinden. Vast ook uit een aprilnummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts