siep Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Naar aanleiding van OmeHenk z'n verzoek topic is deze misschien ook wel aardig. Niet meer alleen vermelden wat er speelt maar ook een sample mee posten. OK het is iets meer werk maar we krijgen wel een iets beter beeld welke muziek er thuis gespeeld word.En wat er zoal in de kast staat. Ik denk dat er 1 voorwaarde moet gelden. GEEN KOMPLETE NUMMERS. Dit ivm stichting Brein, Buma/Stemra etc. 4 minuten van een 6 minuten song moet kunnen. OK dan mijn bijdrage. Een opname uit 1960. Luisteren doe je >>>>HIER<<<<< De link in winamp slepen moet voldoende wezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Ik moet toegeven Siep, deze sample klinkt best goed! (zowel klankmatig als in muzikale zin) Ik zou er zelf niet gauw een CD van kopen, maar kan me wel voorstellen dat iemand dit wel lekkere muziek vind. Het swingt absoluut! Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 ... Maaruhhh hoe knip je een complete song Bijvoorbeeld met een waveeditor. Die zit meestal bij je soundkaart, maar veel mensen gebruiken ook Cool Edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 2 mei 2004 Author Report Share Posted 2 mei 2004 De stem van Clannad op haar eerste solo album. Nou ja solo , nogal veel familie leden ,waaronder Enya doen mee. Sample'tje vind je >>>>HIER<<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Cool Edit pro 2.0 is mooi, helaas is hij 20MB groot, dus op een homepage kan ik hem niet kwijt. Een ftp-server openen zou wel even kunnen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 2 mei 2004 Author Report Share Posted 2 mei 2004 OK laat ik er nog 1 bij zetten. Een beetje opmerkelijke combinatie. Bobby McFerrin met Robin (gooooooooooooood morning vietnam)Williams. Ooit eens een demo exemplaar gevonden met daarop 4 nummers. Later de complete lp toch maar aangeschaft. En natuurlijk een sample'tje >>>>HIER<<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts