Guest C J Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 C J, bqualk heeft jou deze e-mail verstuurd. Hallo Giordani, Op het Forum van www.hifi.nl gaf iemand mij de tip dat jij Nakamichi apparatuur hebt die je 2e hands wil verkopen. Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn Nakamichi CD-player 4 die defekt is en na 2 (langdurige) opeenvolgende reparatiebeurten bij Transtec nog steeds ruis produceert op het rechter kanaal. Omdat alle Nakamichi reparaties vanaf 1/1/2004 in Engeland moeten gebeuren in plaats van bij Transtec in Rotterdam, overweeg ik de aanschaf van een ander merk speler, tenzij ik 2e hands een goede vervanger tegen een goede prijs kan bekomen natuurlijk... Laat maar iets weten als je effectief een Nakamichi CD-speler te koop hebt staan. Vriendelijke groeten, Jan Wat moet ik hier mee. Ik heb helemaal nix tekoop! Ik heet ook geen Giordani. Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Wat moet ik hier mee. Ik heb helemaal nix tekoop! En wat moeten wij er HEAR mee Zoiets gooi je in de prullenbak of retour afzender maar niet op straat toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Wat moet ik hier mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Wat moet ik hier mee. Ik heb helemaal nix tekoop! En wat moeten wij er HEAR mee Zoiets gooi je in de prullenbak of retour afzender maar niet op straat toch? hahah ja idd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Ik kan er niet bij dat die gast jouw mailt. Ik ben wel degene die de afzender erop heeft gewezen. Ik heb nl op een bericht op hifi.nl een verwijzing geplaatst naar DIT TOPIC. Hoe hij erbij komt om jou te mailen blijft me een raadsel, of er moet iets fout zijn gegaan bij de maildienst van HEAR Wat wel uitermate vervelend is is dat je bij een mail via HEAR geen reply kan sturen als de verzender zijn e-mailadres niet vermeld heeft. Dan kun je dus eerst in de gebruikerslijst gaan zoeken om een antwoord terug te kunnen sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Zo Sodejuu, was jij die boosdoener. Nou, bedankt. Laat ik het maar als vergeven beschouwen. Vergeten, nooit. Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Zo Sodejuu, was jij die boosdoener. Nou, bedankt. Laat ik het maar als vergeven beschouwen. Vergeten, nooit. Groet, C J wat heb ik misdaan dat je me zo op nummer hebt Ik kan er tochook niks voor dat die mail naar jou toe gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 'Bqualk' heeft volgens mij gewoon op een verkeerde button gedrukt CJ heeft nl. een bericht vlak onder die van Giordani staan. Hij wacht al een tijd op antwoord en intussen wordt zijn mailtje hier ongekuist tentoongesteld Wat een leuk forum is dit ook CJ, je kunt bqualk natuurlijk per PM vragen of hij niet iemand anders bedoelde met z'n PM Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Zo Sodejuu, was jij die boosdoener. Nou, bedankt. Laat ik het maar als vergeven beschouwen. Vergeten, nooit. Groet, C J wat heb ik misdaan dat je me zo op nummer hebt Ik kan er tochook niks voor dat die mail naar jou toe gaat Ik zeg toch dat ik het je vergeven heb. Waar ging het ook alweer over? Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts