WanFie Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Ik keek op de site van Guido en zag dat er een voeding en clockupgrade voor de bovengenoemde Philips in wording was. Ik ben errug benieuwd wat de verbeteringen zijn, en vooral wanneer e.e.a. beschikbaar wordt. Zoals ik al eerder schreef, wil ik mijn speler wel als 0-serie beschikbaar stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Ik keek op de site van Guido en zag dat er een voeding en clockupgrade voor de bovengenoemde Philips in wording was. Ik ben errug benieuwd wat de verbeteringen zijn, en vooral wanneer e.e.a. beschikbaar wordt. Zoals ik al eerder schreef, wil ik mijn speler wel als 0-serie beschikbaar stellen. Beste Hans, Breng maar langs zou ik zeggen! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 maart 2004 Author Report Share Posted 17 maart 2004 Ik keek op de site van Guido en zag dat er een voeding en clockupgrade voor de bovengenoemde Philips in wording was. Ik ben errug benieuwd wat de verbeteringen zijn, en vooral wanneer e.e.a. beschikbaar wordt. Zoals ik al eerder schreef, wil ik mijn speler wel als 0-serie beschikbaar stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guido Tent Posted 17 maart 2004 Report Share Posted 17 maart 2004 Ik keek op de site van Guido en zag dat er een voeding en clockupgrade voor de bovengenoemde Philips in wording was. Ik ben errug benieuwd wat de verbeteringen zijn, en vooral wanneer e.e.a. beschikbaar wordt. Zoals ik al eerder schreef, wil ik mijn speler wel als 0-serie beschikbaar stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Gaulhofer Posted 17 maart 2004 Report Share Posted 17 maart 2004 Ben benieuwd. Als er problemen zijnmet de inbouw wil ik graag assisteren. Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Ben benieuwd.Als er problemen zijnmet de inbouw wil ik graag assisteren. Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 maart 2004 Author Report Share Posted 20 maart 2004 Ben benieuwd.Als er problemen zijnmet de inbouw wil ik graag assisteren. Hans Met nog meer problemen veroorzaken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts