Seed7 Posted 24 december 2003 Report Share Posted 24 december 2003 Ooit kocht ik de toen net uitgekomen cd "The Sensual World" van Kate Bush. Na een paar minuten luisteren bekroop mij het gevoel dat er iets niet klopt. Verder onderzoek leverde op dat de muziek die op de cd staat niet van Kate is maar het vioolconcert van Katchaturian door Perlman. Komen dit soort misdrukken veel voor? Zijn er verzamelaars van? Waar kan ik info vinden over dit soort dingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2003 Report Share Posted 24 december 2003 Het komt wel eens vaker voor. Ik kan me nog een keer herinneren dat er een cd van Radiohead (dacht ik) ook net uit was en dat daar ook iets heeeeeel anders op stond. Mocht je zo komen ruilen, maar velen deden dat niet, om zo een collector's item te hebben. Een liefhebber moet je maar net vinden, als je 'm kwijt wil. Misschien een die-hard fan van Kate Bush, die zo'n misdruk wel wil hebben... Misdrukken van cd-boekjes komt ook wel eens voor trouwens. Een van de eerste drukken van Ride The Lightning van Metallica ging niet helemaal goed. Alles wat blauw had moeten zijn, was groen (zie plaatje). Is nu een peperduur collector's item. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts