Jump to content

NOTINGHAM-ANALOGE-HORIZON

Haudio
 Share

Recommended Posts

Ik ben wel erg benieuwd. Hij zit in hetzelfde segment als de Rega P25. Alleen krijg je bij de P25 een veel betere arm, want ik ben niet geweldig gecharmeerd van de RB250. Ik ben wel benieuwd hoe NA dit conceptueel heeft opgelost om toch fatsoenlijk te kunnen concurreren.

Geplaatst door Henno Appel:

Nee, helaas niet. Een complete Interspace/Interspacearm heeft een adviesprijs van om en nabij de 1750 euro dacht ik.

Ja had ik inmiddels ook gezien. Ben toch bang dat de Horizon voorlopig meer in mijn budget past (of de P3, P25).

Ben wel benieuwd wat de ervaring is van Henk

Heb btw trouwns geen idee of die interspace arm beter is dan een Rega (wel allemaal leuke namen voor een SF liefhebber :) )

Geplaatst door Duck-Twacy:

Ja had ik inmiddels ook gezien. Ben toch bang dat de Horizon voorlopig meer in mijn budget past (of de P3, P25).

Heb btw trouwns geen idee of die interspace arm beter is dan een Rega (wel allemaal leuke namen voor een SF liefhebber   :) )

ik heb de p3 en ben een beetje verbaasd dat je de horizon in een adem noemt met de p3.

Ik leef in de veronderstelling dat de horizon van een andere orde is.

Geplaatst door Duck-Twacy:

Heb btw trouwns geen idee of die interspace arm beter is dan een Rega (wel allemaal leuke namen voor een SF liefhebber    :) )

Ha die DT,

Beloofd is beloofd,

Vandaag heb ik uitgebreid naar de Horizon van Notingham Analoog geluisterd en laten luisteren.

Het eerst heb ik er een Benz Micro Glider Lm in gemonteerd ,om te horen wat deze draaitafel in z

Mooie recensie Henk,

Alleen precies in de stijl van de nederlandse bladen.

Gisteren las ik nog een verhaal over de VPI Scout door 1 van de zgn

nederlandse top recensenten.Je wilt nog wel eens een blad pakken op een regenachtige dag.

Een 2 pagina gejeuzel over wat technische details ,opbouw en een enorme uiteenzetting

over hoe goed z'n referentie is en een totaal nietszeggend gedeelte over de klank.

Ja natuurlijk wel de geijkte kreten zoals mooi open ,veel rust ,de ambiance informatie is op niveau.

Maar het eindoordeel is een wat ronder geheel tov z'n referentie die wel een zeer onwaarschijnlijke prestatie neerzette.

En heel toevallig heeft audioblad nummer 2 ook een verhaal over de scout.

Opbouw van het verhaal indentiek,alleen geen verwijzingen naar een super referentie draaitafel.

En zowaar een paar losse muziekdelen die worden genoemd maar verder geen info.

Wat moet ik hier nou mee,inderdaad NIKS.2 X 2 pagina's nikszeggende Bshit.

Men neemt niet eens de moeite om te vertellen welke apparatuur is gebruikt,zodat je een idee krijgt wat je zou kunnen verwachten.

Kortom,neem een paar lp's die iedereen in z'n verzameling kan hebben en beschrijf eens wat je hoort zonder te vervallen in al die inhoudsloze standaard kreten.

Ja ik weet ut t'is moeilijk ,zelfs de profs schijnen het niet te kunnen, maar hoe kun je anders iemand duidelijk maken wat ie kan verwachten.