Jump to content

nog een maandje geduld.........

Arnie
 Share

Recommended Posts

28 augustus is het zover, eindelijk komt the two towers uit op dvd!! tuurlijk heb ik hem al in de bios gezien, maar op je eigen kamertje is het wel net zo mooi........

weer een uurtje of 3 genieten.

nog meer die deze film gaan halen???

dvdcover.jpg

Geplaatst door Arnie:

28 augustus is het zover, eindelijk komt the two towers uit op dvd!! tuurlijk heb ik hem al in de bios gezien, maar op je eigen kamertje is het wel net zo mooi........

weer een uurtje of 3 genieten.

nog meer die deze film gaan halen???

dvdcover.jpg

Ik wacht weer op de super editie die in november uit komt. De "gewone" heb ik reeds, niet in 2 discs maar gewoon op 1 DVD.

Geplaatst door Sodejuu:

Ik wacht weer op de super editie die in november uit komt. De "gewone" heb ik reeds, niet in 2 discs maar gewoon op 1 DVD.

komt de special idition in november uit dan?? (wist de datum nie) misschien maar even daarop wachten dan, en direct deel 3 in de bios kijken....... heb deel 1 ook in special....... :rolleyes:

Geplaatst door Arnie:

komt de special idition in november uit dan?? (wist de datum nie) misschien maar even daarop wachten dan, en direct deel 3 in de bios kijken....... heb deel 1 ook in special.......     :rolleyes:

De 4 Disc Platinum Widescreen Edition staat vanaf 18 november in de winkel. Net zoals het laatste deel precies 1 jaar later in de schappen te vinden zal zijn. In feite ligt alles al klaar (ook deel 3), alleen houden ze het zaakje vast om commerciele redenen.

Geplaatst door Sodejuu:

In feite ligt alles al klaar (ook deel 3), alleen houden ze het zaakje vast om commerciele redenen.

Valt me nog mee dat deel 3 nog niet massaal is opgedoken in het illegale circuit..... ik wacht dan toch maar op 18 november denk ik