Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

51QNK4TWMGL._SS500_.jpg

Liveregistratie van wat B.B King in 1974 speelde op een 3 dagen durende festival, waar ook de "rumble in the jungle" (Ali vs. Foreman) plaatsvond, in Kinshasa, Afrika.

Deze DVD al meerdere keren gezien, wo. ook op een heel groot 5.1 systeem met oa. 5 B&W 800D's. Dat swingde, wat ik hier thuis helaas al een hele tijd niet meer gehoord had.

Sinds ik de Dali's niet meer naast de TV heb staan eigenlijk.

Nu met de LUA 6060C begint dat weer heel behoorlijk terug te komen.

Volgende week maar eens gaan expirimenteren met speakerkabels (nu vd.Kul cs122), interlinks (nu zelfbouwtouwtje met

51QNK4TWMGL._SS500_.jpg

Liveregistratie van wat B.B King in 1974 speelde op een 3 dagen durende festival, waar ook de "rumble in the jungle" (Ali vs. Foreman) plaatsvond, in Kinshasa, Afrika.

Deze DVD al meerdere keren gezien, wo. ook op een heel groot 5.1 systeem met oa. 5 B&W 800D's. Dat swingde, wat ik hier thuis helaas al een hele tijd niet meer gehoord had.

Sinds ik de Dali's niet meer naast de TV heb staan eigenlijk.

Nu met de LUA 6060C begint dat weer heel behoorlijk terug te komen.

Volgende week maar eens gaan expirimenteren met speakerkabels (nu vd.Kul cs122), interlinks (nu zelfbouwtouwtje met

Miracle

Als het er ooit van komt om tot bij jou te geraken, dan breng ik al mn Jimi Hendrix platen voor je mee ...

Om te beluisteren wel te verstaan :):P

Heb zelf ook een paar cd's van Jimi en die klinken slecht vind ik ... heel metalig

Blijkbaar zijn er veel reissues op cd die slecht gedigitaliseerd zijn

Wel ik ga straks gelijk een Live draaien van hem zie

PS Garagerock - punk, is dit iets voor jou? Volgens mij hou jij best van die 2 platen die ik dernet toevoegde

Greeetz

Stef

@Stef: Veel heruitgaven van Jimi zijn idd erg slecht. Ik heb slechts een paar goede kunnen vinden.

Ook de meeste van zijn nieuw uitgebrachte LP's vind ik van een vreselijke kwaliteit, maar dat heb ik ook met veel andere nieuw uitgebrachte LP's.

Helaas word daar tegenwoordig ook veel te vaak een gebrande CD als master voor gebruikt. :mad2:

Ook garagerock en punk is mijn muziek, maar draai ik niet heel veel thuis. Ik vind dat meer iets om live mee te maken. Vooral The Nomads vind ik iets wat thuis heel erg tegenvalt als je het live hebt meegemaakt.

The Leather Nun heb ik al wel eea over gelezen, maar ik ken de muziek niet, maar daar gaat binnenkort wel verandering in komen, als ik weer in de platenzaak geweest ben zaterdag. :)

Mvg. Miracle.

Nomads en Co live veel beter dan thuis, heb je gelijk in ...

Als ik deze muziek speel, dan moeten de kids nog wakker zijn zodat het lekker luid kan ... :)

Leather Nun vinden uit de jaren 80 is niet gemakkelijk, op LP dan

Zelf ken ik ze dan weer niet van hun eind 80 begin 90 periode

Als die Alive kan te pakken krijgen doen ... zal je niet spijten

Wire Records heeft ook een dubbele verzamel uitgebracht waar hun Gimme Gimme Gimme versie van Abba te horen is. Cool dat deze Zweden Abba coveren.

Om de discography van The Leather Nun te vinden, best via Wikipedia en op LastFM vind je ze ook om te beluisteren

Hou me op de hoogte

Greeetz

Stef

Hee Stef... jouw bericht was het 10.000 ste.. :blink:

Gefeliciteerd... :D

Tanx Hans !!!

Was mij totaal niet opgevallen ...

Heb ik nu een prijs gewonnen? :D:D:D

Ben net terug van de Beeld en Geluid beurs in Gent

stef

'N voetreis naar Rome...?

Overigens valt het me op dat de telling op de betreffende posting 1 lager is dan die op het overzichtblad. Dus misschien heb ik die voetreis wel gewonnen.

:)

:)

bac.jpg

Elvis Costello & the Attractions - Blood & Chocolate.

Kwam ik terug van vakantie, had ik geen gloeispanning meer in mijn phonotrap :mad2: Vandaag eens gekeken, en er bleek alleen een soldeerverbinding los te zijn. Ik hoefde gelukkig niet eens het apparaat uit het rek te halen :P

Fijne plaat, dit. Alleen jammer dat ik hem ooit met de Knosti gewassen heb, een hele koek stof en vuiligheid op de naald en ook nog op de rest van het element :angry: Klinkt ook lekker dof dus :rolleyes:

Guest Rein!

Op dit moment de Vinyl Trilogy van Nicolai Dunger.

Kan er even geen mooi plaatje van vinden. Maar heel aardige muziek tussen scandinavische folk en singer songwriter.

Hiervoor Coldplay - A rush of blood to the head. Minimaal 3 jaar geleden voor het laatst opgezet. Toch niet zo slecht als ik dacht.

Guest Rein!

Weet je dat ik vanavond pas voor het eerst zie hoe 'expliciet' deze hoes is. Hiervoor trok ik gewoon een lichtblauwe LP uit de kast. Nooit naar de hoes gekeken...

[edit] nou ja, inmiddels Pocket Revolution van Deus

dEUS_Pocket-Revolution.jpg