Jump to content

Gezocht serieuze wave player

seoman
 Share

Recommended Posts

Hoi

Ik heb een domme vraag maar bestaat er ook nog een wave player die 24bit en 96kHz ondersteund???

Dus niet zo'n ding die er uitkan zien als een startrek apparaat of die kan mp3en. Nee gewoon een player die asio ondersteund en 24b (of 32) 96kHz.

Ik heb 1 ding gezien maar die mag ik ondanks zijn freeware status niet downloaden. (RT player lite)

Iemand enig idee??

't is allemaal troep mad.gifmad.gif

't Is niet echt een player maar Cool Edit 2000 en Cool Edit Pro kunnen het formaat wel aan. Kun je tevens je wavjes ook nog bewerken.

BTW: Waarom kun je RT Player Lite niet DLen (en waar staat ie eigenlijk???)

Er zijn veel programmas die 't kunnen maar dat is niet wat ik zoek. Ik zoek een simpele player.

http://www.dsound1.com/products/rtp_en.htm hier was ik iets tegen gekomen er ook een free ware light versie. http://www.dsound1.com/download/free_en.ph...?filen=rtge1win

krijg uiteindelijk een 404 page not found error mad.gif

groeten simon

Ik heb die site eens bekeken, maar volgens de discussionboard op de site is het alles behalve een simpele player. Het schijnt ee player te zijn die je kunt combineren met muziekinstrumenten confused.gif De DL werkt inderdaad voor geen meter eek.gifmad.gif

Waarom neem je geen DVD-videoplayer zoals powerDVD en WinDVD. Die kunnen ook gewoon audiotracks aan op dat formaat.

Oh das een goeie!!

Ik heb geen dvd in mijn pc dus dat was ik effe vergeten. Ga ik zo proberen.

Dank

Tja. geweldig NOT

't zal wel aan mijn soundcard liggen maar windvd snapt 't niet. Heb tien uitgangen maar windvd ziet 1 paar. Das nou precies wat ik bedoel. Troep

Zelfs de spdif out snapt ie niet.

Ach het was een try-out versie. Heeft een half uur van mijn tijd verkloot.

Dan maar real-time renderen.

Is 't tenminste ongecomprimeerd multichannel :)

Oh by te way, die RT player is inderdaad High-tech. Ik heb niet zo'n behoefte aan plugin's, ik wil kaal geluid maar 't is wel goed speelgoed.

Als ik mijn geluid wil verneuken dan doe ik het wel op de softsynths zelf.

Groeten Simon

Daar heb je helemaal gelijk in, Sodejuu. Maar je kan Wavelab ook gewoon gebruiken als een waveplayer. Hij heeft alleen dan wel een waveplayer met een heleboel functies. En Wavelab ondersteund ASIO.

Ik dacht laat ik Wavelab maar even noemen, ook al is het niet echt wat hij zoekt. Hoe meer opties hij heeft, hoe makkelijker hij straks een keuze kan maken. Ik denk dat het gewoon erg lastig wordt om een no-nonsens waveplayer te vinden die ook nog ASIO ondersteund(pin me hier niet op vast).

groet,

Rienk.

Jongens kei fijn dat jullie mee denken maar ik loop voor :) en ik heb dus "Vette pech".

Ik heb nu nog een oude wavelab op mijn pc en een demo cooledit. Dus ik kan vooruit.

Groeten Simon