Jump to content

netfilter

demon
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door demon:

ik heb laatst een netfilter op mijn set gehad en ben nu benieuwd waar ik die dingen in de prijsklasse van een arme militair zou kunnen bemachtigen   confused.gif

Als je er zelf een maakt ben je het voordeligst uit. Op m'n site onder "diy" staat hoe je dit zelf kan doen. Ben je voor een paar tientjes klaar.

Maar, niet ieder netfilter is gelijk, er zijn er die specifiek een bepaalde vervuiling aanpakken. Deze variant filtert met name hoogfrequente storing. Ik ben erg tevreden over de zelfbouw variant.

http://www.platenspeler.com onder "diy".

groeten,

Maarten

Is ook mijn idee. Een netfilter en/of netsnoeren zijn redelijk simpel zelf te maken met volgens mij een zeer acceptabel resultaat. Vanuit de fabrikant zijn deze dingen alleen altijd erg duur. waar dat verschil dan weer in zit weet ik eigenlijk niet maar ik heb het idee dat het een beetje oplichterij is. Misschien dat andere daar nog ideeen over hebben.

Succes

Of het oplichterij is weet ik niet.

De mainstreame van van der hul lijken me toch een aardig stekkerblok + dito kabel.

Kijk ook eens naar http://www.kempelektroniks.nl/ een leuke en informatieve site, dit is een nederlandse onderneming waarvan een recensie is geschreven door Rene van Es, deze schrijft recensies voor hifi.nl

Met groet,

:Ddin

ps

Maarten,

Dat netfilter en de powerkabels zien er betrouwbaar uit. Zou ze wel een keer willen lenen om te testen. :rolleyes:

Wat zijn we weer van de topic aan het afwijken!!!!!!!!!!!!

Trouwens ik ben bij Rene van Es thuis geweest

en ik kan je zeggen dat deze persoon integer is. En als hij ervoor betaald krijgt waarom niet? Het hoeft niet altijd geld te zijn wat men krijgt. Ook een netfilter cq een paar netkabels komen altijd wel goed van pas.

Ook jullie poep ruikt niet naar bloemetjes!!