Sodejuu Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door John: Nou ... in Bagdad is ook een nieuwe regering nodig Onze Potter kon daar verder toveren met zijn stafje.. ze zouden hem direct met zijn snoezig koppie een standbeeld maken Uiteraad de rest van de clan mee op de vlieger ..mijn inziens moeten er toch nieuwe verkiezingen komen want van deze regering klopt echt totaal niks meer Oo ja die man van de tomaten partij en mevrouw van GR. L. mogen blijven Die vent uit Oss vind ik ook een goeie en die mop van Gr.L heeft wel een leuk snoetje. Ze mogen idd blijven wat mij betreft Och, ze zijn niet allemaal slecht in DH, alleen, het zijn de eikels die de lakens uitdelen Maar ik had het niet over die Bak Ellende, maar over de verre voorvader van Trix Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Die vent uit Oss vind ik ook een goeie en die mop van Gr.L heeft wel een leuk snoetje. Ze mogen idd blijven wat mij betreft Och, ze zijn niet allemaal slecht in DH, alleen, het zijn de eikels die de lakens uitdelen Maar ik had het niet over die Bak Ellende, maar over de verre voorvader van Trix de urn van die mogen ze ook mee laten vliegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 even naar Geleen de markt op gegaan vanmiddag, regen regen en nog eens regen en het ergste is nog niet EEN LP te bekennen op de hele markt alleen maar nice-price cd's van Heino en nog andere shit allemaal .. op elke straathoek staat eentje met een panfluit te playbacken op de muziek van Madonna , vroeg hem of hij muziek eens wilde spelen uit Peru ... ja ja doe ik kreeg ik te horen ... even later begon hij met John Lennon maar mijn dochter heeft hem toch maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts