Jump to content

Wie werkt hier bij de NS?

JSA
 Share

Recommended Posts

Nee, even geen persoonlijke mening over de NS van mij :o

Ik wil samen met een groep een reclamefilmpje maken. En dat filmpje speelt zich af in een treinencoupe.

Alleen, waar haal ik in hemelsnaam een leeg treinencoupe vandaan? Het is zelfs al verboden om op het perron te filmen, dus in de trein is al helemaal lastig. Bovendien kost het filmen wel een uurtje.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? :rolleyes:

Een paar bolletjes knoflook eten ???

Maar zonder dollen, ik heb dat zo'n 15 jaar geleden ook voor elkaar gekregen. Dat was via de afdeling public relations. Maar ja toen was de NS nog niet geprivatiseerd.

Belangrijk is wel dat je met een goed verhaal komt en bij die NS gelijk de juiste persoon te pakken krijgt. Of dat vandaag de dag nog zo werkt?

Voor de bruiloft van mijn collega hadden z'n kameraden het ook voor elkaar gekregen, m'n collega had al eens liggen slapen in het bagagenet eek.gif volgens mij mochten ze daar toen een coupe die in onderhoud stond voor gebruiken..... mijn advies stap een (redelijk) station binnen (niet te klein, niet te groot) en vraag het gewoon beleefd...... vast niet iedereen is onwelwillend toch??

• 1 month later...
Geplaatst door Sherwin:

Hahahaha,

DTS geluid op het perron aangelegd door andre. Allemaal subwoofers in het plafond, een grote centerspeaker aan de muur. Een paar krells in het transformator huisje.

Mvgr, Sherwin   :D

Subs in het plafond? Nee, gewoon onder de vloer. Jij dacht zeker dat dat betonnen tegels waren? Nee, het is een speciale audiofiele 30x30 afdekking van een sub-ruimte. Kosten ook wat (zeker 4000 euro stuk), maar als er dan zo'n trein langskomt kun je tenminste de hele vloer laten bewegen. (En vertel me nou niet dat je dat nog nooit gevoeld hebt ;))

Arne