dick jansen Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 "Ik ben met Catootje naar de botermarkt geweest......" Wie kent nog dit oude kinderliedje? Maar zondag 3 augustus gaan we niet naar de botermarkt, neen, we gaan naar de boekenmarkt in Deventer. Althans, dan wordt er weer de jaarlijkse boekenmarkt gehouden; ondanks toenemende concurrentie nog steeds de grootste van Europa, en ervan uitgaande dat er buiten Europa slechts ongeletterde en onbeschaafde lieden worden gevonden, zal het ook wel de grootste ter wereld zijn. In een vorig forumleven heb ik vraag ook gesteld en wist ik mij daarna omringd door mensen zonder boekenkast(en), wier enige boek vaak bestond uit het notebook Hoopvol vraag ik hier: wie is dermate ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Beste Dick, Morgen vertrekken wij met tent enzo richting oosten des lands voor 2 weekjes rust en natuur. Dus wie weet. Iig bedankt voor de tip, hij staat in de (papieren ) agenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Tot een paar jaar geleden kwam ik in verband met mijn studie 2 keer per week in Deventer. Daarnaast hadden mijn vrouw en ik vrienden in Deventer. Ik heb Deventer en omgeving dan ook leren kennen als uitermate plezierig. Door veranderen van werkkring ben ik weer richting het noorden verhuisd. De vrienden zijn uit Deventer verhuisd. De studie die in de eindfase verkeerde heb ik even geparkeerd. Doordat er allerlei andere belangrijke zaken tussendoor kwamen heb ik mijn afstuderen tot op heden nog steeds niet weer opgepakt hoewel dat hoognodig tijd wordt. Vandaar dat ik de laatste tijd weinig in Deventer kon. Het zal er dan ook niet van komen Dick, daarnaast heb ik zondag 3 aug ook andere plannen. Ik kan het een ieder echter een dagje Deventer aanraden. Deventer is een uitermate plezierige, gezellige en ook inspirerende studentenstad. Ook het jaarlijkse Dickens festival in het centrum (ik weet niet of de spelling goed is) is een bezoek meer dan waard. Met name het Bergkwartier is leuk om rond te lopen. Oeps.. er ging even iets verkeerd, vandaar deze dubbele posting. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Klik op "bewerk", linksboven vind je dan "Verwijder bericht? (zo ja, vink het vakje aan)" Et Voila, Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Geplaatst door Pjotr:Klik op "bewerk", linksboven vind je dan "Verwijder bericht? (zo ja, vink het vakje aan)" Et Voila, Uw wens is mijn bevel Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 O nee... Laatst 't 'wat vind je een mooie auto' topic, en nu boeken ? ...op een Audio/Video forum ? hmmm...o, well. Sorry, maar wellicht dat ik ook niet zo enthousiast reageer omdat ik een hekel heb aan boeken/lezen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Ja sommige audioliefhebbers hebben een wat ruimere culturele belangstelling Alco. Maar we weten nu dat je niet van boeken houdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Ik heb altijd wel veel gelezen,maar dat staat nu op een laag pitje vanwege een studietje. Je kent het wel he...,feest op school en thuis...... De kans dat ik naar Deventer afreis is zeer klein te benoemen. Voor degenen die wel gaan,snuffel ze IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 mijn boekenkast puilt uit . dus als ik naar deventer ga ,word mijn vrouw echt boos . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Ja sommige audioliefhebbers hebben een wat ruimere culturele belangstelling Alco O maar dat geeft ook niet hoor Peter, da's uiteraard alleen maar goed, alleen verwacht een HiFi/HT liefhebber zoiets niet gauw op een Forum als dit...toch ?! Ik bedoel:"Ik zal op een forum over boeken ook niet zo gauw een topic openen over HiFi..." Maar goed, no big deal verder. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Ik lees al genoeg op dit forum Boeken heb ik afgezworen sinds de middelbare school (het wordt je echt afgeleerd ). Ik lees alleen nog maar wat vakliteratuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Ik ga zeker naar de Deventer Boekenmarkt, Dick. Heel inspirerend, zo'n dag tussen het bedrukte papier. Ik heb zelf twee jaar in Colmschate gewoond (toen nog niet ingelijfd door Deventer) en mijn familie woont nog steeds in de omgeving, dus dat is nog eens een extra reden om zondag af te reizen. Of misschien zelfs zaterdag al. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts