Jump to content

Vinyl op TV

carl
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Janne Kooymans gaat morgen in haar programma in op vinyl als ik het goed begrepen heb. Los daarvan heb ik een klein zwak voor haar.

Hmm, interessant Carl.

Nog interessanter zou 't zijn wanneer je nog even zou willen vermelden om welk programma 't gaat, hoelaat, en op welke zender 't wordt uitgezonden... :rolleyes:

Ben wel benieuwd eigenlijk. Of 't nou gaat over de vinyl-revival (althans, in audiofiele kringen) of vinyl in de DJ scene.

We'll see..

Mvg,

Alco cool.gif

Hai Alco,

Ik heb haar gemist na een bijzonder stresvolle dag. Ik heb gedreigd op te stappen nadat ik 15 mnd een zeer succesvol project heb getrokken maar bij het invullen van een formulier een klein foutje heb gemaakt wat belangrijker was dan 15 mnd werk van 20 mensen (overheid!).

Groet,

Geplaatst door carl:

Hai Alco,

Ik heb haar gemist na een bijzonder stresvolle dag. Ik heb gedreigd op te stappen nadat ik 15 mnd een zeer succesvol project heb getrokken maar bij het invullen van een formulier een klein foutje heb gemaakt wat belangrijker was dan 15 mnd werk van 20 mensen (overheid!).

Groet,

Dat gevoel ken ik :)

Ik stap daar heel makkelijk overheen. Zolang je kiest voor het vak "werknemer" zul je dit soort situaties tegenkomen.

Als ondernemer ben je zelf de stuwende kracht (en de verantwoordelijke :rolleyes: ), maar het geeft wel een stuk meer voldoening, omdat je de situaties makkelijker naar je hand kunt zetten.

Waardering zoek ik niet bij een werkgever of meerdere, een goede beloning ook niet (dat past niet in het systeem).

Andr

Hai Jopie en Speedy,

Ik heb op zich inhoudelijk leuk werk met ook wel een bepaalde succesfactor.Ik verdien ook aardig voor overheidsdoen.Of ik er weer bij zou gaan werken denk ik niet. Mijn ergenis was dat ik een moeilijk stuk aan het schrijven was en met echte peanuts werd lastig gevallen.Dat komt toch te vaak voor.

Groet,