carl Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Gisteravond naar deel 2 van " de story of" Harry van der Heyden geluisterd op de radio. Het verhaal komt op het volgende neer: Harry van der Heyden is een oud NOB technicus die de ontdekker is van de koolstofkabel. Zijn broer kocht een keer een goedkoop Japans zelfbouwsetje wat buitengewoon goed klonk. Harry als rechtgeaard technicus op onderzoek en hij ontdekte de positieve invloed van koolstof. Hij is dat vervolgens gaan introduceren bij de NOB. Verschillende mensen waren zeer enthousiast maar andere buitengewoon sceptisch. Technisch was de geluidsverbetering niet te meten en Harry ging vervolgens homeopathie er bij halen om een en ander te verklaren. Het zou om niet te meten "ordeningsinformatie" gaan die koolstof doorgaf en metaal niet. Om een lang verhaal kort te maken: hij is er bij de NOB uitgewerkt en het patent ging naar Aalt Joek van der Hul. Die was ook nog even te horen en maakte het helemaal bont want toen hij een whiplash had, bond hij een koolstofkabel om zijn arm en was er binnen de kortste keren van de pijn af. Overigens als je wereldheerser wilt worden moet dat via radio en TV uitzendingen waar volgens de techniek van Harry van der heyden wordt uitgezonden aldus Aalt Joek (even bij mijn vrouw nagevraagd of ik niet gedroomd heb). De interviewer was overigens zelf zeer enthousiast over de geluidskwaliteit van een opname op een aangepaste Revox - ongekend ruimtelijk. Nu even helmaal los van de verklaringen van Haary van der Heyden en Aalt Joek van der Hul: wie heeft die koolstofkabels wel een gehoord en wat zijn de ervaringen want ik ben na die twee uitezendingen wel nieuwsgierig geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door carl:Gisteravond naar deel 2 van " de story of" Harry van der Heyden geluisterd op de radio. Het verhaal komt op het volgende neer: Harry van der Heyden is een oud NOB technicus die de ontdekker is van de koolstofkabel. Zijn broer kocht een keer een goedkoop Japans zelfbouwsetje wat buitengewoon goed klonk. Harry als rechtgeaard technicus op onderzoek en hij ontdekte de positieve invloed van koolstof. Hij is dat vervolgens gaan introduceren bij de NOB. Verschillende mensen waren zeer enthousiast maar andere buitengewoon sceptisch. Technisch was de geluidsverbetering niet te meten en Harry ging vervolgens homeopathie er bij halen om een en ander te verklaren. Het zou om niet te meten "ordeningsinformatie" gaan die koolstof doorgaf en metaal niet. Om een lang verhaal kort te maken: hij is er bij de NOB uitgewerkt en het patent ging naar Aalt Joek van der Hul. Die was ook nog even te horen en maakte het helemaal bont want toen hij een whiplash had, bond hij een koolstofkabel om zijn arm en was er binnen de kortste keren van de pijn af. Overigens als je wereldheerser wilt worden moet dat via radio en TV uitzendingen waar volgens de techniek van Harry van der heyden wordt uitgezonden aldus Aalt Joek (even bij mijn vrouw nagevraagd of ik niet gedroomd heb). De interviewer was overigens zelf zeer enthousiast over de geluidskwaliteit van een opname op een aangepaste Revox - ongekend ruimtelijk. Nu even helmaal los van de verklaringen van Haary van der Heyden en Aalt Joek van der Hul: wie heeft die koolstofkabels wel een gehoord en wat zijn de ervaringen want ik ben na die twee uitezendingen wel nieuwsgierig geworden. Ik zei het je toch Carl Ik heb de orginele van der Heyde kabel. Het klinkt gewoon niet! Neutraal dus! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door carl:toen hij een whiplash had, bond hij een koolstofkabel om zijn arm en was er binnen de kortste keren van de pijn af. Het is algemeen geweten dat vrouwen liever met langduring gesinterd koolstof rond hun nek en armen rondlopen dan zonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Werner: Het is algemeen geweten dat vrouwen liever met langduring gesinterd koolstof rond hun nek en armen rondlopen dan zonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 augustus 2003 Author Report Share Posted 21 augustus 2003 Maar hebben jullie die kabels gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan de Boer Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Hai, -Koolstof is voor potloden -Koper is voor kabels -Kabels zijn voor sukkels -jullie zijn sukkels Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 koolstof kabels zijn veel beter . ik heb ze ook op mijn auto zitten . ze zorgen voor een ongekend mooie bougievonk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Absoluut diep onder de indruk van koolstofkabels, de speakerkabels danwel te verstaan, de interlinks van VDH weet ik niet zo, niet dat ze echt slecht zijn, maar ik heb zo mijn twijfels. De speakerkabel zou ik wel willen hebben, alleen niet voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts