ergo sum Posted 13 november 2002 Report Share Posted 13 november 2002 Is iemand bekend met PMC, Professional Monitor Company? Zie http://www.pmcloudspeaker.com/. Ik ben heel benieuwd, want ik heb op de VAD show de DB1 van hen gezien en gehoord. Dat is een heel klein kastje met een transmissielijn van 1,5 meter erin. Afmetingen 29x15,5x23,4 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 november 2002 Report Share Posted 13 november 2002 Wel eens van gehoord en onder de indruk van de FB1 Zou misschien wel eens de vervanger kunnen worden van mijn N804 PMC wordt in Nederland vertegenwoordigd door Audio-Connection. Zover ik weet zijn ze bezig een dealernetwerk op te zetten voor het hifigebeuren. Op dit moment zijn ze hoofdzakelijk met de professionele tak bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 16 november 2002 Report Share Posted 16 november 2002 Die DB1 heb ik beluisterd en ze klinken heel goed, maar niet beter, vind ik, dan mijn Dynaudio Audience 42. Ik ga wel nog de TB2 beluisteren binnenkort. Wellicht dat die over mijn huidige spekers heengaan. Als ik ze heb beluisterd hoor je van me. Groetjes, Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts