Kermit Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Toen ik Erik vanmiddag belde vertelde Bianca dat hij 'iets nieuws' ging kopen. En hij had nogal veel geld meegenomen. Ik heb zo'n gevoel dat hij een andere versterker is gaan halen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 juni 2003 Author Report Share Posted 14 juni 2003 Weet ik niet. Hij was de richting van Roelofarendsveen opgegaan, omdat hij dan de rit kon combineren. Waar zit Twinstatic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Twinstatic zit in Aerdenhout, bij Haarlem. Ik ben benieuwd of Jos Erik de Aragon aanbeveelt, aangezien hij hiermee ook demonstreert Je zou bijna "ik weet genoeg" zeggen, maar ja..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 juni 2003 Author Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Kermit: Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en nu ik hem thuis heb , weet ik niet wat me overkomt zeg . Een A370? Het zal wel warm worden bij je He oud is ie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 15 juni 2003 Author Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door Kermit: Dat is voor zo'n man ook slechte business. Misschien heeft Klaas het zo gek nog niet bekeken door 50 euro voor een demo aan huis te vragen. Hij was op een zondag in de buurt van R'dam en hij heeft de demo gecombineerd. Normaal gesproken vraagt hij ook een vergoeding, die je terug krijgt bij een aankoop, dus ik heb mazzel gehad Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: nou , jos vond ,ondanks dat de musical fidelity niet van hem was maar van een klant , hem beter klinken dan de aragon . ik heb ook nog even zitten luisteren . de aragon klonk wat rauwer . minder verfijnd zeg maar . en daar komt bij dat de aragon nog een poepie duuder was ook . dus voor mij was de keus makkelijk . en nu ik hem thuis heb , weet ik niet wat me overkomt zeg . Dat heeft hij mij ook veteld, de MF stond toen ook al te koop. Hij demonstreerde eerst met zijn standaard touwtjes en ook met een Aragon pre, dit vond ik ook niks en vooral de pre niet. Toen heb ik al mijn kabels incl. netsnoer aangesloten en was het zijn beurt om raar op z'n neus te kijken Hij wist niet wat een goed xtc netsnoer kan doen bij een versterker. Maar dat hoor je wel een keer bij mij Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Nou nog een stel goeie luidsprekers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door spido:Nou nog een stel goeie luidsprekers! Een herkansing bij Erik bedoel je Laat Kermit het niet horen, want dan mag ik er weer niet bij zijn, Kermit rules de (zijn) wereld tenslotte he.... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door spido:Nou nog een stel goeie luidsprekers! die zijn er niet . toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts