TannoJ Posted 29 juni 2002 Report Share Posted 29 juni 2002 Hallo Forummers, Bij sommige lp's crasht de naald in het etiket van de lp. Bij de meeste lp's blijft ie netjes in de laatste groef lopen. Ligt dit aan de plaat of de afstelling van de platenspeler? Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 29 juni 2002 Report Share Posted 29 juni 2002 Geplaatst door JGCK:Hallo Forummers, Bij sommige lp's crasht de naald in het etiket van de lp. Bij de meeste lp's blijft ie netjes in de laatste groef lopen. Ligt dit aan de plaat of de afstelling van de platenspeler? Mvrgr John Als je had gezegd: Ik heb een plaat die .... zou ik voor de eerste optie zijn gegaan. Als je zegt "bij sommige" dan zou ik van de tweede optie uitgaan, afspraak maken, auto naar Sneek sturen en hem opnieuw af laten stellen (of nieuw element/naald) gr, Maarten PS. Ik heb geen LP's voor zover ik weet die dit geintje doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juni 2002 Report Share Posted 29 juni 2002 Als je je goed herinnert heb ik al eens eerder getwijfeld aan de juiste afstelling van je platenspeler. Deze vraag bevestigt alleen maar mijn eerder vermoeden. Neem de raad van Maarten aan en maak de trip naar Sneek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 juni 2002 Author Report Share Posted 29 juni 2002 Ja, misschien moet ik toch maar eens richting Sneek... Wat zijn ongeveer de kosten van het instellen van de platenspeler? Mvrrg John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 juli 2002 Report Share Posted 2 juli 2002 Geplaatst door JGCK:Hallo Forummers, Bij sommige lp's crasht de naald in het etiket van de lp. Bij de meeste lp's blijft ie netjes in de laatste groef lopen. Ligt dit aan de plaat of de afstelling van de platenspeler? Mvrgr John Hoi John, Heb je al geprobeerd om de dwarskrachtcompensatie iets te verhogen? Die mag gerust wat hoger staan dan de naaldkracht! Voor de rest sluit ik me aan bij de reeds gegeven adviezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 2 juli 2002 Report Share Posted 2 juli 2002 Als een optimaal ingestelde platenspeler je wat waard is, moet je zeker even richting sneek gaan. groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts