M@@RTEN Posted 9 februari 2003 Report Share Posted 9 februari 2003 Wil waarschijnlijk deze luidspreker set aanschaffen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Groet, M@@RTEN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbertt Posted 10 februari 2003 Report Share Posted 10 februari 2003 Heb ze geregeld gehoord op beurzen en hifishows. Klinken heel lekker met de juiste apparatuur. Met wat wil je gaan spelen (amp/cd/etc) Maar voor dat geld is er meer goeds te koop en zelfs wel goedkoper. Denk aan zelfbouw ontwerpen die al bestaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 10 februari 2003 Report Share Posted 10 februari 2003 Een heel erg mooie speaker. Ik zou er het liefst muzikale apparatuur op aansluiten zoals Rega (rust in weergave, kernachtig). Ik zou zeker voorstellen dat je gaat doen aan bi ampen. Een forest vraagt om erg goede versterking. Dat houdt tegelijkertijd in dat versterking je geld gaat kosten. Ga gerust eens je licht opsteken bij Joenit (importeur van Totem en Rega). Die kunnen je heel goed laten horen waartoe een forest in staat is. Een forest laat een heleboel kleuren horen, geeft een ongelooflijk laag en klinkt werkelijk fenomenaal. Ik heb er al menig maal met verbazing naar geluisterd. Ook op shows is dit een van de weinige systemen die mij kan overtuigen, naast de stand van Analogue Audio (Nottingham draaitafels, Zingali speakers, graaf versterkers). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 13 februari 2003 Report Share Posted 13 februari 2003 Geplaatst door Karma:...Een forest vraagt om erg goede versterking. Dat houdt tegelijkertijd in dat versterking je geld gaat kosten. Ga gerust eens je licht opsteken bij Joenit (importeur van Totem en Rega). Die kunnen je heel goed laten horen waartoe een forest in staat is... ...en toch vind ik dat Joenit zijn Totems te kort doet met Rega-versterking. Luister maar eens naar een Totem die door een Sphinx wordt aangestuurd (zelfs de "kleine Myth 5"), dit is wel andere koek Met vrgr Fons MDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts