carl Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Hai allemaal, Omdat mijn zoontje teveel pannekoeken heeft gegegeten en mijn vrouw s'ochtends om half zeven al naar haar werk moet zit ik (thuis)achter internet. Ik zeg maar zo als je kinderen hebt moet er een bij de overheid gaan werken want daar kan (gelukkig) alles. Ik zag in een dumpzaak een Thorens 165 voor 85 Euro staan, is dat de moeite waard mits in goede staat? PS Ik lever mijn (dure) geld wel op!!! Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 februari 2003 Author Report Share Posted 4 februari 2003 Hai ome Henk, Ik snuffel altijd naar LP's en je weet nooit of je dan echt iets leuks tegenkomt. Zo heb ik een TD 160 voor 50 gulden gekregen, maar dit is het dus kennelijk niet waard. Bedankt, Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 februari 2003 Report Share Posted 5 februari 2003 Hallo Carl, een TD 160 is een doos die tot een enorme hoogte kan worden opgewerkt, kijk maar eens rond op het www. Een zwaardere sokkel, sub chassis dempen, andere arm en bekabeling, je kunt denken aan een motor - met sturing - van een ander fabrikaat......................... Op dit moment heb ik een TD 160 super in huis, is al heel veel aangedaan, kan met een andere motor + sturing nog veel verder komenn. Niet raar kijken dat je heel wat nieuwe - veel duurdere - spelers in het stof laat bijten. Groet Jitze NB kan wel wat fotootjes van de super voor je maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 februari 2003 Author Report Share Posted 5 februari 2003 Bedankt Jitze, Ik heb de gewone TD 160 en ik wil die bij gelegenheid nog eens opwaarderen. Ik heb er overigens nu ook al plezier mee. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts