Jump to content

Http://Www.Musiconvinyl.Com

carl
 Share

Recommended Posts

Bij de Hifiwinkel in Beek bij Nijmegen (vlak naast de deur zeg maar) hebben ze een selectie LP's staan met veel Japanse en US persingen naast Speakers Corner. Ik ben wat aan het zoeken op internet geweest maar ik vraag me nu af of het een digitale mix is die op vinyl is gezet.

Wie kent dit label is verek het is zelfs NL . Ik zag zelfs Herman Brood, Golden Earing en Shocking Blue in hun catalogus. Overigens klinkt de zojuist gekochte Leonard Cohen fantastisch.

http://www.musiconvinyl.com

Sorry dat ik het zeg Carl maar music on vinym wordt al een hele tijd geupdate door Ivan10, ik vind zn topic niet direct

Zelf heb ik al meermaals aangegeven lp's van MOV gekocht te hebben.

Sommigen vinden het bagger wat ze daar in ?? persen ...

het zijn allemaal sony gerelateerde heruitgaven

Ik volg niet alles Stef.Ik koop tegenwoordig vaker oude live concerten van artiesten met muziek die ik eigenlijk wel te goed ken.Zo kwam ik eigenlijk op die Leonard Cohen live. Zag er allemaal wel verzorgd uit deze (!) LP. Jammer dat ze niet aangeven wat voor een master ze gebruiken. Zal eens even bij Ivan zoeken,

Door verbouwingen heb ik vorig jaar veel moeten missen. Dit jaar wil ik eigenlijk naar Krefeld en Utrecht X fi.

Aan de zolder ben ik nog niet toe maar die komt nog wel :) De Hifi klinkt in ieder geval prachtig en heeft instemming van ega.